Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 De siste nettene har jeg blitt vekket av en kjempefornøyd liten jente som har klart å sparke av seg dynen. Opptil flere ganger hver natt. Det er også vanskelig å få lagt henne på kvelden og etter nattmating uten at dynen blir sparket rett av.... må holde dynen fast til hun roer seg og sovner. Hun har den minste dynen. Kan det hjelpe å bytte til større dyne eller er det like greit å gå ut å kjøpe babysafe med en gang? Noen som vet hvor man finner en bra og ikke alt for dyr babysafe i Oslo?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Da Lukas begynte sånn som jenta di prøvde jeg med større dyne, men det hjalp ikke. Jeg fikk babysafe til jul, uten seler, og nå sparker han aldri av seg dyna Det går an å ta et teppe og feste under madrassen på begge sider også. Det gjorde vi før vi fikk babysafe.
Rokkering Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 har iallefall hørt det, at om en har planer om å ta i bruk babysafe, bør en starte tidlig med det, slik at ungen blir vant til den.. Her i huset ligger iallefall dynen på plass med babysafe
Kvakki Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Må bare fortelle min erfaring med babysafe...Haren liten tulle på 6mnd. som nettopp er avent med nattpupp og lagt på eget rom. Hennes problem var at hun hver natt snudde seg over på magen. Ikke for å sove men for å leke litt:) Der med hadde hun en lang våkeperiode mitt på natten..Gråt ikke, men kosa seg veldig. Tilbake til saken:) For en uke siden kjøpte jeg en babysafe/nattpose til henne for å teste ut om det kunne fungere.(Kjøpte på småtroll) Den siste uken har vår lille ikke våknet på natten og det har vært veldig godt for oss. Hun virker godt fornøyd i posen sin:) Funket i hvertfall for vårt problem! Lykke til!
snurretassa Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Vår lille begynte med babysafe da han var seks mnd. Da brukte vi med sele. Slutte med selene rundt året, og etter et par mnd sluttet vi med pose. Kjempepraktisk, og det virket som han likte det selv. Kjøpte på babyshop til ca 300 (?), men de finnes vel i mange prisklasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå