Gå til innhold

Usj, nå må jeg sette meg ned og skrive turnus, jeg...


-carina-

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg dagen man skal begynne å jobbe igjen. Huff!

Fristen for å levere inn turnus nærmer seg, så i kveld må jeg sette meg ned og skrive turnus, jeg... (Skal ikke begynne før 21 mai, altså, men må skrive turnusen nå...) Plutselig blir det veldig virkelig det at jeg er nødt til å bli en arbeidende kvinne igjen. Føles så utrolig lenge siden jeg jobbet sist. Var sykemeldt 100% siden begynnelsen av juni, så det er jo en stund siden. Og da føltes det som om jeg skulle være vekk fra jobben såååå lenge. Vips så er dagen der snart! :o(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en liten bijobb der jeg kan bli kalt ut på relativt kort varsel, og de ringte søndag. Så da måtte papsen være alenepappa for tre noen timer.

Det var rart å jobbe igjen, men heldigvis går mye av det praktiske på autopilot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja tiden går så utrolig fort, og det nærmer seg faretruende :)

Jeg ble sykmeldt i mai pga at jeg jobber med utagerende autister og i mai begynte plutselig magen å vokse og da ville de ikke ha meg på jobb lenger!

Men jeg begynner ikke før 14 august pga at jeg har 10 uker ferie til gode, tok ikke ut ferie i fjor og så går jeg ut i ferie 10 juli i år, så jeg har vært borte mer enn et år.

Men gleder meg egentlig til å begynne på jobb, synes det kan være litt kjedelig å gå hjemme så lenge! Det jeg gruer meg til er alt det stresset med bringing og henting i bhg hver dag!

 

Men vi får vel bare nyte den tiden som er igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg begynner i jobb om ei uke. Må begynne litt før å planlegge undervisning også, tenkte jeg skulle lage halvårsplan for resten av året i kveld. Gruer meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...