Gå til innhold

Jeg er blitt dobbelt i løpet av natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, nå sitter jeg her og lurer litt på om det er grunn til og ringe jordmor. Har hatt en god del vann i kroppen +2 og 1+ på proteiner i urinen. I dag da jeg våknet er jeg blitt dobbelt så stor. Får nesten ikke opp øynene hendene er som ballonger og det strammer over alt. Er det bare slik det kan bli eller....., Syns dere her inne har svar på det meste så begynner her. Vil ikke ringe dersom dette er normalt. Er foresten 40 uker i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville nok ringt ja

Skrevet

40 uker idag :-) Gratulerer :-) Ikke lenge igjen da! Jeg ville tatt en telefon, spesiellt med tanke på hvor langt du er på vei, det kan hende at de fortrekker å sjekke blodtrykket ditt siden du har fått så økte hevelser.

Lykke til!

Skrevet

Ring med engang.

Lykke til!

Camilla

Skrevet

ikke i tvil, ville ringt med en gang!!

Skrevet

Opplevde noe liknende i forrige svangerskap. Hadde den dagen plutselig kjempeposer under øynene. Ringte ikke føden fordi jeg skulle på kontroll den dagen. Fra kontrollen ble jeg sendt rett til sykehuset hvor fødsel ble satt i gang p.g.a. "alvorlig preklapsi". Hadde da 3 på protein i urin. Blodtrykk 195/? (husker ikke undertrykket).

Skrevet

Ja, ring og få en kontroll !

Jeg har akkurat kommet hjem fra legekontoret selv. Merket i går at jeg var veldig opphovnet, og stakk innom kontoret og målte blodtrykk og sjekket urinen. ALt så helt fint ut, veldig greit å være på den sikre siden.

Så ta deg en sjekk, du !

Skrevet

du bør ringe!!! Dette er et tydelig tegn på svangerskapsforgiftning - særlig når du også har hatt utslag på urinen din. Mener ikke å skremme deg, men det er veldig viktig at du får oppfølging for dette. Går helt sikkert bra :-) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for mange svar, Har nå vært på kontroll. Og ja det var svangerskapsforgiftning. Skal innlegges for igansetting, er bare hjemme for å hente et skifte og tannbørste. Så takk for at dere er her.

Skrevet

Oioi, du er sikkert i gang med pakkinga og reiser vel tilbake straks. Ville bare ønske deg lykke til :o) Snart er bebisen din her :)

Skrevet

Lykke til:) Godt du kom deg inn til kontroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...