Gå til innhold

tjo hoo da hopper jeg inn til dere jeg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 12 fullgåtte uker i dag, deilig å være ferdig med 1. tri! =)

stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei snuppa :) velkommen :) jeg har jo vært her en liten stund.. men koselig med en "kjent" en her og :) Håper vi får til en kaffe snart da ? :) Hvordan er formen din ?

Stor klem fra

Skrevet

formen min e ganske bra, har faktisk vært kvalm siste 4 dagene men ellers er jeg i topp form!!!

vi skal absolutt få til den kaffen, har eksamen på mandag så det nærmer seg med stormskritt!! =9

hvordan går det med deg, er kvalmen borte??

stoooor klem

Skrevet

Så fint at formen er på topp :)

Skal krysse mine fingre for deg på mandag når du har eksamen! :) Det går knallbra skal du se :)

kvalmen min henger fortsatt igjen og litt hodepine... begynner å bli litt lei av å være kvalm..jeg går jo snart inn i uke 15.. så jeg håper det gir seg snart... jeg har fått time til Ul da :) skal dit 5 mars.. haha.. syns det er lenge til jeg. men jeg får vel smøre meg med tålmodighet =)

Skrevet

så kjipt at du fortsatt er kvalm da....vi får krysse fingrene og håpe det går over snart!!!!!

jeg har også fått time til ul =) 15 mars, fryktelig lenge å vente ja!!!!!!

gleder meg bare til å få unna eksamen nå så jeg kan begynne å nyte ordentlig at vi skal ha barn og begynne å leve litt igjen ;)

stor klem

Skrevet

Dem sier jo at hvis man er kvalm lenge får man jente... så vi får se hva ul sier :) baby'n bør ligge sånn at vi ser det.. jeg er så nysgjerrig :) hehe..

men send meg en mld til uka da, så kan vi ta en kaffe :)

vi skal til køben til helgen.. så vi kommer hjem igjen på tirsdag, men etter det er jeg ledig =)

klem

Skrevet

åhhh skal du til køben? så kult!!!!!!!

ja kanskje du får en liten tulle :)

sender på en melding til uka jeg, så møtes vi, skal til gol helga etter så det må bli midt i uka =)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...