۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3! Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 er 12 fullgåtte uker i dag, deilig å være ferdig med 1. tri! =) stor klem fra
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Heeei snuppa velkommen jeg har jo vært her en liten stund.. men koselig med en "kjent" en her og Håper vi får til en kaffe snart da ? Hvordan er formen din ? Stor klem fra
۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3! Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 formen min e ganske bra, har faktisk vært kvalm siste 4 dagene men ellers er jeg i topp form!!! vi skal absolutt få til den kaffen, har eksamen på mandag så det nærmer seg med stormskritt!! =9 hvordan går det med deg, er kvalmen borte?? stoooor klem
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Så fint at formen er på topp Skal krysse mine fingre for deg på mandag når du har eksamen! Det går knallbra skal du se kvalmen min henger fortsatt igjen og litt hodepine... begynner å bli litt lei av å være kvalm..jeg går jo snart inn i uke 15.. så jeg håper det gir seg snart... jeg har fått time til Ul da skal dit 5 mars.. haha.. syns det er lenge til jeg. men jeg får vel smøre meg med tålmodighet =)
۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3! Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 så kjipt at du fortsatt er kvalm da....vi får krysse fingrene og håpe det går over snart!!!!! jeg har også fått time til ul =) 15 mars, fryktelig lenge å vente ja!!!!!! gleder meg bare til å få unna eksamen nå så jeg kan begynne å nyte ordentlig at vi skal ha barn og begynne å leve litt igjen stor klem
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Dem sier jo at hvis man er kvalm lenge får man jente... så vi får se hva ul sier baby'n bør ligge sånn at vi ser det.. jeg er så nysgjerrig hehe.. men send meg en mld til uka da, så kan vi ta en kaffe vi skal til køben til helgen.. så vi kommer hjem igjen på tirsdag, men etter det er jeg ledig =) klem
۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3! Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 åhhh skal du til køben? så kult!!!!!!! ja kanskje du får en liten tulle sender på en melding til uka jeg, så møtes vi, skal til gol helga etter så det må bli midt i uka =) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå