Gå til innhold

Dere som har bestilt Berberis fra Netspiren.dk

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det fra avsendelse i Danmark til dere fikk det på Posten? Ringte posten i dag og det er sendt fra Danmark torsdag forrige uke. Skulle gjerne hatt den denne uken. Men det kan jeg vel bare glemme da eller? Må det fortolles også??

Veldig takknemlig for svar nå - dette irriterer meg. Bestilte 10 januar men da var de gått tomme!

Fortsetter under...

Hm........det gjore jeg også,men jeg har ikke fått beskjed at de var tomme!

sende en mail å spurte etter det og da fikk jeg til svar at det var blitt sendt 18.jan....

ikke sett no til det enda.

hørt man kan vente opptil 3uker

Jeg fikk svar derifra at de nå gikk bort i fra å sende babyklisteret som brev til Norge,da det i senere tid hadde kommet bort mye...Derfor måtte jeg belage meg på å betale frakt for pakke,for den kunne de spore hele veien...

Håpløst dette, da man ikke vet noenting! Skal de gjennom tollen kan man bare glemme det.

Prøv heller Berberis Fructus fra Wala (annen produsent) i sukkerpiller. Skal vist være likt Babyklisteret med samme sammensetning av Berberis Fructus og Urtica Urens. Er vist vanskelig å få tak i dette også nå - da mange kjøper dette i stedet. De har igjen noe få på Løveapoteket i tr.heim.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...