Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Er ikke det en salig blanding...;-)! Fant dette nettstedet som virker helt supert for dere som er litt interresert i astrologi. Man kan sjekke gratishoroskop, og bestille mer utfyllende horoskop som feks. barne- eller kanskje samlivshoroskop. www.astro.com Klikk bare oppe til venstre for annet språk hvis ikke engelsk passer.
phantomet Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hjeeeeeeelp.... Min lille hissige Måke er Jomfru med accedant i Skorpionen... oioioi, hvordan skal dette gå for en stakkars tvilling med tvilling accedant????
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 fortell meg hvordan man gjør dette her.... så går jeg på jobb imens, og når jeg kommer tilbake er jeg klar for all slags horoskopaktig! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Wow, jeg har fått et helt kraftverk jeg;-)) Vær med ascendant i Løven:-)) JIHAAAA!!!
moffi Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Ojjjj! Heftig! Min Tass er fisk med krepseacedant og månen i vekten=0
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Hihihihi.........han blir en supersensitiv mann med beslutningsvegring han da.........tjihiiii........;-)))
moffi Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Uff ja.....og datteren min er fisk med acedant i skorpion:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Tjoheii..............tenk de stakkars gutta som forelsker seg i lille rosa min etterhvert da...........TUT & KJØR HERE I COME........LOVE ME OR LEAVE ME!!!!!!!! Oi oi oi.........;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Jojo er Tyr med acedant i Steinbukk.......................... Denne fiskemammaen får vel et problem etterhvert????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå