Gå til innhold

Ensomt om dagene? Hva gjør dere om dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt ensomt selv om har min ssøte jenta...

alle er på jobb...

møteslite med andre småbarens mammaer

Mine foreldre bor langtn unna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det akkuratt som deg. Tror jeg savner litt voksen kontakt....blir mye barn og husarbeid....

Skrevet

sånn har jeg det og...har 2 barn.et på 2 og et på 6 mnd...blir mye barn...kjenner jeg noen dager er leeeiii barn...men sånn er det vel for alle....

Skrevet

Ja, jeg har en på 6 mnd og en på 3,5. Har kun park plass til eldstemann så det blir mye barn. Jeg har vidunderlige gutter - ikke tvil om det - men kjenner at jeg savner jobben.... fært å si det men sånn er det.

Skrevet

Jeg er heldig som har flere veninner som fødte i fjor. Vi bor i samme kommune og møtes ofte, har vært på babysvømming sammen er på småbarnstreff sammen osv. Det er alltids en eller annen å ringe til og gå tur sammen med på dagtid. Hadde jeg ikke hatt det, så ville det nok blitt litt ensomt, ingen tvil om det.

Ellers blir det "pliktbesøk" til besteforeldre, husarbeid etc. Bruker tida til å lære meg litt husmortriks.

Skrevet

Jeg får ikke tid til å kjede meg- men det er kanskje ikke det du har lyst til å høre? Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har en mann som kommer hjem fra jobb, og da pleier jeg å ha middag ferdig. Ellers triller jeg tur, rydder og vasker i hus, og slapper av med god frokost, aviser og TV/radio. Er jeg helt uten noe å gjøre ser jeg meg rundt og finner alltid noe å gjøre i hus. Akkurat her om dagen sorterte jeg i vinter/sommer klær som jeg hadde satt på loftet. Mye klær var også lagret vekk fra jeg var gravid, så jeg hadde manekeng(stavefeil?) oppvisning for meg selv og jenta mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...