Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Er det sånn at man er så sår etter fødselen at det nesten ikke er mulig å gå på do? Er redd jeg skal svi ihjel... Hva med når man gjør stort?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde problemer med å tisse. Jeg ble klipt og hver gang jeg måtte tisse så føltes det nesten ut som om jeg sprakk opp stingene. Det var sykt vondt.. MEN.. det var hånddusj på sykehuset. Så den holdt jeg mot underlivet når jeg måtte tisse.. det hjalp masse=) Når jeg kom hjem så skal jeg ærlig innrømme at det var noen ganger jeg måtte rett og slett tisse i dusjen. Høres skikkelig nasty ut men jeg klarte ikke tisse uten dusjen.. Jeg tror ikke jeg gjorde nr 2 en stund etter fødsel, så det kan jeg ikke huske var et problem.. Ikke alle som får det problemet, men skulle det oppstå så bruk dusjen=) Ja.. vil kanskje ikke anbefale å bæsje i dusjen da.. hehe..
MammaAskepott Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Ja, de fleste "gruer" seg til fødselen, men eg vil tørre å påstå at tida etterpå kan vere verre... Hugser det svei godt då eg måtte tisse, men gjorde som ho overfor her; brukte dusjen! Og bommelibommen tok si tid før eg klarte, og det var ikkje akkurat behagelig.. Men det skal og nemnes at eg vart klippt, og måtte sy ein heil del!! Nokon har ikkje dette problemet i det heile tatt, mens andre sliter berre med å sitte!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde ikke noe problemer med å gå på do etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå