Hoppetussa Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 ... kommer nå, selv om det er tidlig på dagen, kan jeg erklære det! :-) Jeg tenkte bare på når man sender dette kortet til den hemmelige vennen, skal man da oppgi navn, gi hint, eller hva? *fryktelig flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 Ingen spørsmål er dumme, finnes bare dumme svar!! ;o) Du skal ikke oppgi navn... Når du sender avgårde ett kort så skal du bare gi noen små hint om deg selv. Og så skal den som får kortet prøve å gjette hvem man får til hemmelig venn! Gi ikke alt for store hint i starten... Når man har sendt/mottatt hemmelig-venn kortet så "roper" man på hverandre her inne. Noen klarer å gjette det med en gang, andre ganger så kan man gi flere hint... Er jo artig å holde den andre på pinebenken en liten stund, da! ) Det blir da om å gjøre for den som mottar kortet å forsøke å gjette det før fristen går ut! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg vil fortsatt påstå at spørsmålet her er dummere enn svaret! :-) Takk for oppklaring, visste det jo egentlig da! :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå