Gå til innhold

Flere som mangler overskudd og energi???


vilha3 (09.09.07)

Anbefalte innlegg

For her er det fullstendig tomt! Orker absolutt ingenting, og det plager meg faktisk!!! Er konstant kvalm (men kaster ikke opp- takk og lov!), svimmel, har hodepine og har en sånn influensafornemmelse i kroppen. Normalt?? Kan ikke huske jeg hadde det sånn med de to andre, husker jeg var overstadig trøtt med førstemann, men nå er jeg jo fullstendig slått ut! Knoll og Tott har hatt fri fra bhg ei uke og har ikke ny bhg.dag før jeg skal på jobb på torsdag, og jeg har konstant dårlig samvittighet for dem. Føler at jeg ikke får tatt meg ordentlig av dem for tiden, men har forklart dem at det er fordi jeg har baby i magen og det ser ut til at de godtar dette.De har heldigvis mye selskap i hverandre og leker seg stort sett greit sammen, men det blir nok litt vel mye inne-lek og tv-titting etter min smak akkurat nå. Husarbeidblir det heller ikke gjort mye av, hadde jo så store ambisjoner før hega, men det ble gjort minimalt av det jeg hade planlagt å gjøre. Tror nesten jeg blir enda mer sliten av å se på alt jeg ikke får gjort. Skjønner plutselig hvordan de med kronisk tretthetsyndrom må ha det... Får bare prøve å tenke positivt og huske at premien for dette er en liten skatt som kommer i september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh deilig å høre at det ikke bare er meg.. Går konstant kvalm og er trett heile tiden, i tillegg får jeg ikke sove på nettene så nå er det like før det går trill rundt he he. Jeg jobber for jeg har så dårlig samvittighet at jeg ikke klarer å sykemelde meg. så det fører til at det er alt jeg klarer. orker ikke skolen og skolearbeid og det går utover datter på 8 og samboer...

Prøver å tenke positivt men er ikke lett for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben sier jeg bare! hehe :) Det er helt forferdelig. Føler meg skjikkelig pysete og svak, hater det! Og tror legen min hadde lyst å nekte meg sykemelding så nå har jeg to uker på meg, MÅ bare komme meg igjen innen de to ukene, er 12+0 i dag og har hatt det slik i 1,5 mnd nå. Er så drittlei! Klarer så vidt å stå oppreist for å smøre en skive, kan bare se langt etter husarbeid ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, godt at vi er flere i samme båt da!! :-) Gruer meg til jeg skal på jobb på torsdag, har senvakt og jeg er jo nærmest i koma når klokka nærmer seg 20.... Krysser fingrene for at det er rolig på avdeliga og at det ike oppstår none akuttsituasjoner som krever et klart hode, for der melder jeg pass- og vel å dèt... Håper energibarometeret kryper saket, men sikkert oppover snart. Er 8+3 i dag og har vært sånn siden uke 6... Takk og pris for at jeg har verdens snilleste mann, beundrer tålmodighete hans, hehe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEEEEEE!!!!!!

Fy fader... vurderer å få 50% sykemeld nå, er helt ute av spill... konstant kvalm (uten å ha kastet opp, THANK GOD), trøtt og sååå sliten... får ikke sove hele natta igjennom, så får jo aldri samlet opp litt energi... Jobber 8-16 vanligvis, men skal be om å jobbe 10-14 eller noe....

 

*Gjeeeeesp....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, bortsett fra at jeg ikke er svimmel. Nå er det 4 dagen på rad på sofaen.. Idag har jeg ikke engang hatt ork til å dusje, det eneste jeg har fått gjort er å vaske opp. Må prøve å få gjort litt skolearbeid seinere idag. Har eksamen neste uke, takk gud for at det er hjemmeeksamen så jeg kan jobbe når det passer meg.

 

Skal få samboer til å dra på apoteket etter jobb å kjøpe noe mot kvalmen til meg, kanskje jeg blir litt mer oppegående da. Dette går ikke i lengden!

 

Håper det snart går over for deg som har barn fra før, kan tenke meg hvor slitsomt det er.

 

God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sovner bare jeg legger meg nedpå... når jeg våkner har jeg en runde med oppkast. Jeg venter på telefon fra legen. Har lyst til å spørre om full sykemelding en periode. Er helt kake.. klarer ikke å komme med meg opp før 11- 12 på formiddagen. først da kan jeg gå rundt uten å være helt zombi.

 

Jeg fungerer godt på kvelden heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn... er nok ganske vanlig. Sliten, trøtt og småkvalm. Sover hele tida når jeg er hjemme. Har nå fortalt på jobben at jeg er gravid, og det var en lettelse. Slipper å late som ingenting nå. Håper det gir seg snart, da. Det gjør jo sikkert det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...