Gå til innhold

Tidenes beste bursdagsgave!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle gravide...

Idag var jeg til kontroll hos legen. Jeg er 12+2 og 35 år idag. Alt sto bra til, og jeg fikk høre pulsen til den lille. Den lå på 150 slag. Noe legen var veldig fornøyd med...

Kan man få bedre bursdagsgave?

Ønsker dere alle en kjempefin dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig å få høre hjertelyden så tidlig - ikke alle som får det har jeg inntrykk av...og GRATTIS MED DAGEN:o)))))))

Skrevet

Gratulerer både med dagen og en fin hjertelyd på den lille!

Ha en STRÅLENDE dag!!!

Skrevet

Å gratulerer, både med dagen og magen! Så koselig at det har klaffet for deg - husker deg fra "Bli Gravid" da jeg hang der inne i august :)

Da er det vel en liten jente i magen din da?? Iallfall etter hjertelyden å dømme!

Skrevet

Grattis med dagen!

så Koselig å få høre hjerteslagene til babyen.

Kos deg masse i dag.

Skrevet

Takk for fine ord alle sammen...

Blir det jente mener du lillii?? Jeg som tror det er en liten gutt som ligger i magen min? Vet ikke hvorfor jeg tror det, men tiden vil jo vise da..

Og samboer ble så stolt når jeg sa at jeg tror det er en gutt i magen min... Han sier han ønsker et friskt barn, uansett kjønn.. Han er enebarn, så jeg vet hans foreldre kunne tenke seg ei lita tulle... Jeg har ei søster (og en død bror), så hos mine foreldre blir det nok det samme hva som kommer.. hehe...

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

er det ikke en herlig lyd?

når det gjelder hjerteslag har min baby sine ligget på 150 og det er en gutt! jeg tipper både du og alle de andre blir veldig happy uansett utfall av kjønn :)

kos deg med dagen og magen.

Skrevet

så kosliog dah... ;o)

grattiiiiis så mye med dagen din!!

kose deg... :o)

Skrevet

Nei, det er vel bare overtro - men hører nå at over 140 betyr jente, og under 140 betyr gutt :) Sikkert bare tull. Sist slo hjertet til nurket mitt 132, og det er en gutt.

Blir spennende da - men det er nå stas uansett hva det blir!

Skrevet

Klarte å svare på mitt eget innlegg jeg - men svar til deg står lenger opp!!!

Skrevet

Grattis med dagen og med 150 i puls på spiren:-)

Høres ut som en fin bursdag, ja

Skrevet

Gratulerer så mykje med dagen og hjartelyden - det er heilt fantastisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...