Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Ser du fortsatt spire på meg i februar...?? Når eller ser du noe nå?? Har fått influensa så er så sliten og kjei om dagen.... 070875 - meg Klem til deg
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 lurer på hvormange barn og om jeg blir dårlig under svangerskapet ??
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 huff stakkars deg så syk du er (...fikk bare lyst til å sove når jeg går inn på deg...vondt i nesen og pannen..eller sånn press oppi der...stakkars deg . ja ser enda en graviditet på deg i februar..men det er ikke sikkert du ikke får testa posetiv før i mars...skal du kanskje ha mens i slutten av februar??? god bedring til deg
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 ja jeg er helt pottetett....bihulebetennelse tror jeg..måtte ringe på jobben og si at jeg ikke kom...presser sikkelig på..men orker ikke legge meg eller... Venter mensen 22februar ... ser du noe?? God klem til deg
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 ja det blir den mens som ikke kommer og du kommer ikke til å få posetiv test før i mars )
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 weeeeeeeeeeeeeeee....håper virkelig du har rett vennen....da skal jeg sende deg et søtt kort hihi.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå