Gå til innhold

Juni: Vektøkning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Kan jeg spørre dere alle sammen hvor mye dere gikk opp under svangerskapet og hvor mye av det dere er kvitt nå?

 

Sliter litt med siste rest... Gikk opp 17 kilo og har 5 igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gikk opp 25 kg.. helt fantastisk. men "la" på meg 7 kg de siste 2 ukene. det var vann og vann og vann. gikk ned 20 kg de første 4 ukene tror jeg. og har også de siste 5 kg-soom har blitt til 6 etter jula..

ammer ammer og ammer. men det hjelper ikke virker det som. (hos meg). lenge leve latskapet.. og jeg gleder meg til snøen og kulda forsvinner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp svimlende 30 kg (+)!!! ble kvitt en del ganske fort...gjorde ik no for det...så mye var vel amminga!??!:) eller...jg begynte å spille fotball 6 uker etter fødselen da...men herregud...hadde jo sååå dårlig kondis etter 1 år uten trening!!! jeg har jo ikke villt vite vekta mi på maaaange år...men jordmora jg hadde avslørte seg litt derfor vet jg hva jg gikk opp:( gjett om jg var sint på damen da!! veit ikke helt hva jeg veier nå, men måtte veie meg for ca 4 uker siden (begynte på et treningsprogram) og da hadde jg gått ned ca 25 kg siden fødselen...jeg skal ned en del til...vet ikke hvor mange kg blir (eller helst skal bli) MEN jeg har en hel masse klær jeg SKAL inn i:) kanskje 5-6 kg?!? de sitter godt tror jeg:) thihi...så er jeg vannvittig glad i all slags snop også da...spiser det gjerne til lunsj som lørdags godis!!!:( kanskje en FOR dårlig uvane som jg bare MÅ kvitte mg m?!?! ja ja...nok av surr fra meg:)

 

Sliter med siste rest her også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 20 kg, og hadde gått ned alle før jul, for så å legge på meg 2 kg i jula. De sitter som støpt! :-) Jeg gikk ned så å si alle kiloene på ca 3 måneder, men fasongen var ikke helt som før enda - buksene var trange over midjen og hoftene. Sånn er det forsåvidt litt enda, selv om jeg får buksene på meg. Jeg må nok komme i gang med de gode, gamle treningsvanene mine før fasongen blir som før. Noe annet kan en vel ikke forlange heller, tenker jeg! :-)

 

Jeg la på meg 20 kg forrige svangerskap også, og da brukte jeg lengre tid på å gå ned: Ca 10 måneder. (Har litt mer å gjøre nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 25kg. Hadde vel mistet rundt 10kg når jeg kom hjem fra sykehuset. Etter det har det gått jevnt og trutt nedover. har 2 kg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 14 kg gjennom svangerskapet og har til nå gått ned 33 kg. Det skal sies at jeg hadde jeg hadde 10 kg for mye når jeg ble gravid, og det er div grunner som jeg ikke vil gå inn på her som gjør at jeg har gått ned så mye. Nå har jeg stått stille på samme vekten i ca en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk opp bare 8 kg, kvalm og dårlig matlyst nesten hele svangerskapet. Har gått ned 16, så nå er jeg altfor tynn. :-(

Faktisk ikke bare gøy det heller. Føler meg helt kraftløs og har veldig trøbbel m blodsukkeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. mine 6 kg kan jeg IKKE skylde på at ligger i brystene. begynner å bli hengslete saker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh så heldige dere er alle som har gått ned.... sliter så vannvittig med de siste 6-7 kiloene. Får de ikke av. Også er det noe med å sitte hjemme om kvelden, se på TV, og bare skulle kose seg litt.... Æsj.... Og puppene, de henger som filler. føler meg ikke akkurat snacksen nei...

Kan ikke noen gi med superdupervidunder-kuren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 10 kg. 6-7 av dem var borte da jeg kom hjem fra sykehuset og resten forsvant etter ca 2 mnd. Etter det har jeg (ufrivillig) gått ned 3 kg til, men jeg tror det er mye muskelmasse. Har endelig begynt å trene igjen nå og håper å få tilbake litt styrke, orker jo så vidt å løfte barnevogna inn og ut av bilen! Å være tynn med melkemugger er ganske ok, men jeg blir nok flat som en pannekake når ammingen er over… :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...