cristina Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei Leste innlegget ditt om hvor sint du er. Det forstår jeg veldig godt!! Jeg er sint og skuffet og lei jeg også. Lovet at jeg skulle gi deg en tilbakemelding om hvordan ting utviklet seg, og her er jeg altså. Har silblødd hele helgen. Ikke noe særlig med smerter, men masse friskt blod. Var hos legen og tok blodprøve på fredag, den var på usle 27. Tok ny prøve igår og den var på 3. Det sier jo sitt. Jeg er så forbannet og lei!!!!!!!!! Skulle ønske at gravitesten sist uke hadde vært negativ i utgangspunktet, istedetfor å måtte få positiv test, juble, og så blø og bli trykket fullstendig ned nok en gang. Det er så j.....urettferdig! Har bare lyst til hyle! Men nå får vi se hvor veien går videre. Jeg har fortsatt et forsøk igjen av en pakke på 3, så jeg tror nesten jeg må gjøre et siste forsøk. Dersom jeg ikke gjør det kommer jeg nok til å angre alltid, og det kan jo ikke gå verre enn dette. Vet at oddsene er mot oss, men jeg må nok bare gjøre et siste forsøk likevel.... Fatter ikke hvorfor spiren slipper hver gang? Hvorfor fortsetter den ikke å vokse når den først har festet seg? Er det forhold i livmoren min som ødelegger eller hva er det for noe???? Får vel aldri svar på dette... Er så lei av å se barnevogner og mager overalt. Dessuten er årstiden mørk og trist og det gjør det jo ikke noe bedre. Nei jeg er bare så sint og lei!!!! Måtte bare få ut litt sinne, det gjør godt å få tømt seg litt. Lenn, vi får bare stå på videre begge to, og håpe at 2007 blir vårt år. Ha det godt så lenge- jeg tenker på deg! Ønsker deg alt godt !! Vi "snakkes" vel innimellom?! Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8006332-lenn-ny-oppdatering-til-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei vennen!! Takk for støtten, det varmer. Skjønner såå godt at du er frustrert sint og lei deg....Livet kan være så urettferdig at man har lyst å sparke i veggen av fortvilelse!!!!! Denne berg-og-dalbanen er helt grusom. Da er det, som du sier, bedre å bare få negativ test..... Sånn tenker jeg det om min graviditet nå etter nyttår. Skulle ønske den ikke var positiv.....(og exu) Men du MÅ ta det siste forsøket!! For det festet seg jo såvidt denne gangen!! Og da gjør det det igjen. Sikker på at det bare er snakk om tid, og marginer før den sitter. Du må ikke gi opp !!!! For din tur kommer, den SKAL komme, det har jeg bestemt. Og som jeg har sagt til flere her inne - det er skikkelig storke-år i år!!! Det har allerede flydd veldig mange over himmelen. Snart kommer den til oss!! ) Men som meg, få ut sinne og frustrasjon!! Det MÅ ut!! Hvis ikke blir vi som tikkende bomber (jeg føler meg faktisk som en i skrivende stund) Men du, kan du ikke opprette en profil på BIM? For hvis du har det, kan vi sende private meldinger til hverandre, og det er mye lettere å holde hverandre oppdatert hvis det er lenge siden sist. Er så kjedelig å bla langt tilbake for å se om det ligge innlegg etc. Du bare går på "lag en profil" og så bestemmer du om du vil skrive noe om deg selv. Hvis ikke, kommer bare fødselsåret ditt fram. Nicket og fødselsåret. Hvis du klikker på nicket mitt i underskriften her, får du fram min profil. Men du må være innlogget for å se den da...... Ta vare på deg selv så lenge cristina, og vi skal holde kontakten! Du må ikke gi opp, lov meg det!! Tenker masse på deg og unner deg kun det beste!!! Stooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8006332-lenn-ny-oppdatering-til-deg/#findComment-8007848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå