SurferMamma Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Noen som har erfaring med denne vogna? Jeg tror jeg lander på den, men ble plutselig litt usikker på om bagen er litt liten? Veldig takknemmelig for svar.
LegallyBlond Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Har erfaring med den. Bagen var stor nok for oss, lillegutt ville opp å kikke da han var rundt 5 mnd så da bytta vi til voksipose i sportsvogndelen. Bagen var begynt å bli litt liten, men hadde holdt en mnds tid til. Med vinterpose hadde den nok ikke holdt like lenge...Vi har vårbaby, så brukte bare skinn, dyne+ evt.teppe i bagen. Min kusine har forresten samme vognen, og hun har novemberbaby, hun hadde også skinn + dyner og tepper istedet for pose. Tror hun brukte bagen helt fram til sommeren etter, rundt juni. Simo sin bag er noe lenger, men den er like smal.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 jeg lurer på hvilken kalesje Brio har er den trinnløs reguleres ved at den dras opp eller ned,uten noe å stramme) eller fast (dvs må trykke ned stenger på kalesjen for å få den stram). Jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage og der er det noen barn som har trinnløs (de bruker den å sove i) så når vi legger helseteppe over når de skal sove så faller kalesjen tilbake. Det virker som de kalesjene ikke er så holdbare som de andre. Bare ett tips til deg,ikke sikkert du har tenkt over det. Simo har fast kalesje (som jeg anbefaler) mens Emmaljunga har den trinnløse.
2julibarn Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Vi har Brio kombi og er superfornøyd. Det er kalesjestrammere på den så kalesjen blir ikke slakk. (Når den blir slakk så bare strammer man.) Blir litt irritert på hun foran her som sier kalesjen blir slakk på Brio. Har sett hun har skrevet det på flere innlegg. Brio er en super kvalitetsvogn, og når bagen er for liten, så er barnet uansett så stor at det ofte vil opp å se. Da er det fint med voksipose i sportsdelen.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 JA, så vidt jeg vet har alle brio vogner kalesjestrammere. Blir kalesjen slakk er den kjempelett å stramme, gjort på et par minutt.
babytagg Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Supert å , vi lander også på denne vognen tror jeg. Er den billigere i Sverige? Noen med erfaring?? Blir snart småsprø av dette vognsurret, pappan til babyen synes jeg legger litt mye tid i dette, men det er jo litt moro også.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Vil bare si at bagen blir fort liten. broren min har denne vognen til sønnen sin og de er kjempe fornøyd med vognen, men bagen ble for liten for tidlig. De har et vennepar som har samme vogn i duo og var så heldige å få låne bagdelen av de. Da får den lille ligge lunt og godt i vinter. Råder dere til å kjøpe duo. Har selv hatt combi til mine og angrer på at jeg ikke valgte duo..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Brio kombi er en kjempe god vogn. Hører mange som sier at bagen er litt liten og det skjønner jeg ikke. Min gutt er STOR. Han er 9,9 kg og jjeg har nettopp begynt å bruke sportsvogndelen litt, men mest for å kunne sette han opp litt. Når han skal sove ligger han i pose i basgen og har ikke kommet på at han har dt trangt. han liker seg kjempe godt i vognen sin. Og mamma og papa synes den er kjempe god på alle vis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå