Gå til innhold

Jeg blir gal....


snart2barn:)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt brunlig utflod i noen uker, og legen sier at dette er normalt. Men tok en hcg fredag for å se på nivået. det var på litt over 80 000, så det er jo innenfor normalen i forhold til uke 10+2. Så da ble jeg litt roligere.. Men i går kveld kommer det plutselig frsikt blod når jeg har vært på do, bare en gang og kun på papiret.. hjelp.. Jeg blir gal av å ikke vite. skal på ultralyd i morgen (privet), men timene dit er laaaaaange... Noen som har oppølevd noe av det samme?? Har ikke blødd noe mer siden i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mer eller mindre hatt småblødniner siden jeg ble gravid, er nå 10+2. Ved et tilfelle blødde jeg skikkelig mye også (flere bind), var da på ultralyd og alt var i orden. Gynekologen kunne likevel ikke si noe om dette var et tegn på at noe var galt og om jeg kunne miste den senere. Dette er nå ni dager siden og jeg har hatt flere småblødninger i etterkant, bl.a i dag. Noen dager tenker jeg at det kan gå bra, mens andre går jeg egentlig bare å lurer på når jeg kommer til å miste. Svært slitsomt å ha det sånn, og det føles liksom ingen vits å glede seg over svangerskapet før de mest usikre ukene er over. Skal på ny UL mandag.

Kanskje ikke så mye hjelp i innlegget mitt, men jeg hadde i hvertfall liv i magen etter å ha blødd mye. Ønsker deg veldig lykke til på UL i morra, skal krysse fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir så lettet av å se at det er flere av oss! nå er jeg riktig nok kort på vei... 5 uker, men jeg har spottet litt opp og ned siden jeg ventet ikm. det er ikke mye, og i dag var det også friskt, men bare ved et dobesøk. blir jo nervøs... får svar på hcg prøven i dag klokken 14.... så inntil da, tripper jeg bare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...