Gå til innhold

Foreningen for krybbedød..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. I går fikk jeg også tlf. fra foreningen for krybbedød.. Jeg var ganske krass mot hun i tlf. Men etterpå så fikk jeg litt dårlig samvittihget.. Det er jo ganske syns at noen opplever dette, men det er jo ikke noe jeg vil tenke på nå når jeg selv går gravid, å når det ganske snart kommer en liten en.. Kan gjerne støtte dem, men akkurat nå så syns jeg det bare er dårlig gjort at dem ringer.. Jeg sa dette til henne, og at mange av mine venninner som er gravide har fått tlf. akkurat nå.. Helt tilfeldig sier hun..! Har jo hatt tlf. i mange år, men aldri hørt noe før..! Men hun sa at det bare var tilfeldig.. Men det har jeg faktisk ingen tro på!

Ååå.. blei så sint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at hun du snakket med ikke selv har mistet barn da, foreningen setter bort telefonsalg til et firma, så den dårlige samvittigheten skal du bare legge bort i forhold til akkurat den damen du snakket med.

Skrevet

helt enig!

har heldigvis ikke fått en slik telefon selv (enda!) men har hørt om endel gravide som har,og jeg synes det er alt for "tilfeldig" om mange gravide får plutselig en slik telefon.

Skjønner deg veldig godt at du reagerte slik du reagerte,for selv om det er viktig å støtte de (for det er jo en helt forferdelig ting som kan i utgangspunktet skje med hvem som helst av oss),så er det ikke akkurat dette man har mest lyst til å tenke på akkurat nå! og det er også lett å begynne å tenke dumme tanker som:"kanskje dette vare et tegn på noe..."etc etc

nei,jeg skjønner deg VELDIG godt!

Skrevet

Godt å høre at det er flere som er enige!

Takk for svar=)

Skrevet

Jeg fikk også tlf fra de i går. Begynner å bli endel inne her nå som "tilfeldigvis" blir ringt opp nå når de er gravide. =/

Lurer på hvor de finner tlf.nr vårt, for jeg tror ikke det er TILFELDIG at vi blir ringt opp akkurat nå.

Skrevet

Debatten rundt dette raser ivei på mange steder og i mange tråder..

Mange av de som ringer har visstnok vært ufattelig frekke og spydige..

Jeg leste et sted her at Forbrukerombudet oppfordrer alle de som er blitt oppringt av foreningen tar kontakt med dem og klager (til F.ombudet, altså). De kommer nemllig til å sette igang en storstilt kampanje mot foreningen dersom de får mange nok klager, fordi foreningen bruker ufine og ulovlige metoder, så F.ombudet vil prøve å komme dette til livs, slik at foreningen begynner å operere på andre måter enn de gjør nå...

Så folkens, ta kontakt med forbrukerombudet, så slipper kanskje de som blir gravide etter oss å få disse ubehagelige oppringningene.. :)

Skrevet

jøss.. så det er fler som plages av de! de har ringt meg to-tre ganger hver dag denne uken, men tok tlf første gang igår.. ble helt shaky!!

er det mulig?? hvor får de opplysninger om graviditeten fra???

Skrevet

Tror de bl.a kjøper tlf-lister fra ulike klubber som man melder seg inn i, f.eks Libero osv... Frekke folk!!

Skrevet

Ikke vet jeg hvor de får telefonnr. til oss gravide fra, men i går ringte de min mann. Han har aldri blitt oppringt av telefonselgere før, og han har heller aldri meldt seg inn i liberoklubben, bim osv. De er fader så frekke!!!

Skrevet

Ta kontakt med forbrukerombudet.. Dette er jo uhørt!!! *freser*

Skrevet

Opplevde det samme sist gang jeg nettopp hadde født. Utrolig at jeg ikke hadde hørt fra dem før, hvis det da er sant at det er tilfeldig hvem som blir oppringt. Fikk i etterkant vite at det var Liberoklubben som hadde gitt ut telefonnummeret vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...