Gå til innhold

Spm ang urinprøve


Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

Skal til legen i morgen og jeg har hverken tatt blodprøve elelr avlevert urinprøve på så lenge jeg kan huske. Sikkert ikke siden de obligatoriske kontrollene i skolealder. Så jeg er helt grønn på dette!

 

Har kjøpt engangsbeholdere for urinprøver på apoteket, men hvordan skal den oppbevares? Kaldt? romtemperert?

 

jeg skal jo ha med morgenurin, men når jeg legger meg ca kl 22 må jeg tisse både kl 01, kl 05 og kl 07. Skal jeg da bruke urinen fra kl 05 siden den har lengst intervall??

 

Skal den leveres i skranken eller skal jeg ta den med helt inn til legen?

 

Og sist men ikke minst, er det vondt med blodprøve? Jeg har heeeelt sprøyteskrekk og kjenner at den blodprøven kan ødelegge hele det positive med 1. svangerskapskontroll.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får kjøpt behoolder på apoteket ja..å så spør du bare om å få med deg et par når du drar fra legen :) skal jo ha med deg prøv hver gang....

 

jeg tok bestandig prøven da jeg sto opp...samme om jeg hade vært på do tusen ganger på natta....er det lenge til du skal til legen kan du vel sette den i kjøleskapet....

 

blodprøvene er ikke vonde....det er bare å se en annen vei så er det over før du aner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...