Gullemor Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Noen som vet hvor lenge det er vanlig å blø etter at man har født? Jeg fikk Ingvild 18. januar og blør fremdeles.... Fikk beskjed på sykehuset, under utskrivningssamtalen med jordmor, at jeg sannsynligvis ville få en ny, frisk blødning ca 10-12 dager etter fødselen, men jeg har jo hatt friskt blod hele tiden siden fødselen...! Skal det være sånn, eller er det noe som er galt?? Merker jeg begynner å bli litt bekymret, da jeg leste et sted at man ofte blør ca 3-4 dager etter fødselen...
Hanne og jentungen Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 jeg hadde friske blødninger i nesten 2 uker etter at Sigrid kom. Tror det er store variasjoner fra person til person med den der renselsen så ikke stress det, det høres helt vanlig ut for meg:)
-MANIMAMMA- Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Du kan nok regne med å blø 5-6 uker etter fødsel... Det er helt vanlig!Men selvfølgelig,ikke friskt,rødt blod så lenge.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Selv blødde jeg i ca 3 ukers tid med første, og det var først på slutten det begynte å bli brunlig og gammelt.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Friskt rødt skal man ikke blø så lenge da.... Jeg fødte for 10 dager siden og har kun litt rød/brun utflod........ Vill tatt en tlf til sykehuset og hørt jeg.........
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Er nok litt ulikt det der. Jeg synes jeg blødde i en evighet, hvertfall så lenge som du sier. Deretter gikk det over i mindre og mindre, men blødde i 6 uker.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå