Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det noen som har lyst på en skravletråd??? Jeg hadde noen kjempesmart jeg skulle skrive om, men det gikk i glemmeboka gitt... Kan ikke skylde på ammetåka siden jeg ikke ammer - men jeg liker å kalle det babytåke, jeg! hihi Kan hende det ikke var så smart allikevel da, for jeg kom på det rett etter jeg våknet... Oss fra Drammen skal på reff i dag - så er det noen flere her som bor i drammen er det bare å bli med! Jeg synes personligheten til disse søte små kommer så godt frem om dagen - skulle tro utviklingen ikke skulle være så rask nå lenger, men jaggu går det unna! Og hvis jeg skriver litt feil innimellom er det bare fordi jeg rett og slett har glemt rettskriving:) Jeg klarer virkelig ikke å vite når jeg skal bruke å og o noen ganger. Hadde ingen problemer med det før jeg fikk eline... Flere som har det sånn? Kanskje det rett og slett er fordi jeg ikke jobber nå Ha en strålende dag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8005878-september-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiddelidu Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei hei! Det var en skikkelig gla` melding! Lyser opp det =) Jeg får aldri somla meg inn her på klubbsiden, men det skal jeg jammen gjøre mer. Er jo gøy å følge med på hvordan det står til med de andre september-barna! Skal jammen si det går fremover i utviklingen nå. Hver uke er det noe nytt, så utrolig gøy. Han er våken og følger med på det som skjer. Elsker å sitte oppe og bli gått med rundt i huset. Jeg gleder meg til hver dag, og til alt som skal skje fremover. Er det ikke en fantastisk tid vi er inne i? Den må vi jammen ta vare på =) Så koselig med treff, da. Jeg bor litt unna, så det blir nok ikke noe med meg, men dere får kose dere masse!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8005878-september-skravle/#findComment-8007990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2007 Koselig at noen ville skravle!! Ja, synes det er noe nytt med disse små hver dag!!!! I dag var hun helt hyper!!! Kan ha noe med at jeg ikke var helt meg selv i dag heller - jeg og var helt hyper. Alt for masse kaffe, kanskje??? Drakk jo ikke så masse da... Og som hun skravla på treff!!! Hun underholdt jo alle mammaene og babyene! Måtte sette henne i en stol, jeg for hun var helt umulig å ha på fanget... Selvfølgelig godt støttet opp og ikke så lenge:) Men gleder meg litt til hun kan sitte i sånn stol, ja! I dag har vi hatt den store gulpedagen - og det er en del i og med at eline er gulpebaby fra før.... Jeg har bare gitt opp å skifte på henne... Tenkte faktisk jeg skulle ringe hs i morgen, syntes det var så ille... Så gode tips er velkomne! Var koselig på treff i dag - hyggelig å treffe andre mammar! Er noen septbabyer der, men de er ikke så aktive her inne.. Nå er gullet lagt og samboeren er ute med gutta og jeg bare koser meg med stillheten!!! Ha en strålende kveld alle sammen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8005878-september-skravle/#findComment-8014711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå