Gå til innhold

har dere husdyr ?


tsb06

Anbefalte innlegg

vi har akvarium med fisker... ja åsså har vi mange kaniner, (hybelkaniner) nytter ikke å hive dem ut, kommer like fort inn igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke husdyr, men kan tenke oss hund etterhvert når barn(a) blir større og vi har kranglet ferdig om hvilken rase vi skal ha. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun disse berømte kaninene... Spesielt under senga har vi endel av dem... Faktisk så tror jeg disse kaninene har større reproduksjonsevne enn vanlige kaniner! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller spissmus? For det hadde vi en av i kjøkkenskuffen forrige uke;-) Men nå er den dessverre død:-( Jeg har til og med overbevist barna mine om at den ikke led i dødsøyeblikket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde katt, men måtte avlive henne før jul fordi hun var så ustabil. Hun bet barna flere ganger og klorte til blods, så turte ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en katt som er snill med barn og ganske lydig, men katt er nå engang katt.. dvs ikke til å stole på!! Den stod oppi vogna når emil lå i den inne i stua i dag (emil er syk og liker seg best i vognen..), og da har katten aldri hoppa opp i vogna før mens den har stått i gangen det siste halve året.. Jeg snudde ryggen til to sek og da var den kommet seg opp av stolen den lå og sov så tungt ti og oppå babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 hunder og den ene skal ha valper om en uke (driver et lite oppdrett). Så da blir det liv her ..Sist gang vi hadde valper hadde vi ikke baby, så det skal nok bli en liten utfordring ja.

Men hunden vi avler på må jeg nok si er den beste familiehunden jeg har vært borti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt trett her nå... så det var spm om hvilken rase det var og trodde det refererte til hybelkaninene... haha... så etterpå at det gjaldt innlegget over fra kerry 2...

 

jeg har så lyst på et stort akvarium i stua, men venter til emma er gammel nok til å kunne være med på å bestemme fisker ol:) (og til jeg er mindre surrete i hodet så de faktisk ha en fair sjanse til å overleve)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...