Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Ok... Er strax 27 uker og den er innover foreløpig... Flater litt ut hvis jeg bøyer meg bakover da men... :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 jeg hadde i utgangspunktet veldig dyp navle. den går fortsatt innover men den er ikke særlig dyp lenger. Jeg er 27+4 i dag. Jeg tviler vell egentlig på at min vil sprette ut. men det hadde vært gøy om den gjorde det!
*Angelface* Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg var 15 uker på vei da den begynte komme ut:o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Jeg fikk ikke noe "utover navle" sist, og regner ikke med å få det denne gang heller....
*RutIetutt* Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Min spratt ut med en gang jeg begynte å få litt mage - sånn rundt uke 12 - men jeg har ikke en sånn veldig innovernavle heller da;o) Men sist gang ble liksom navlen min visket ut når magen kom - og den var helt flat hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå