Katrinemarie Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Idag er IKM dagen, og jeg tok en test når jeg stod opp i morges, og testen var positiv! Jeg er gravid!!!! Jippi!!! Forrige IKM dag kom tanta som bestilt. Hun kommer ikke denne gangen! Tegn jeg har lagt merke til de siste to ukene: festeblødning, munnsår, litt ømme pupper, oppblåst mage (etter jeg har spist), luft i magen:p, mer utflod mellom EL og IKM enn vanlig. Nå skal jeg ringe og bestille time hos legen og få det bekreftet at jeg er gravid, men jeg er rimelig sikker. Tok en CB digital, det sto gravid og på testpinnen var det to blå streker som var like klare og tydelige:) Dette var min 2. pp bare, hadde ikke forventet at det skulle gå så fort! Men nå går jeg over i 1. tri, og håper dere andre følger etter - fort!
Ginger-mor Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Kommer med gratulasjoner under denne tråden også, jeg! :)
♥ DAME Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Må bare si heldiggris OG gratulerer. Noe spesielt du gjorde for å bli gravid?? Hostesaft, salvie-te, sex annenhver og iIKKE hver dag, hehe. Kose deg i svangerskapet )
Katrinemarie Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk dere. Nei, vet du hva - jeg gjorde ingenting spesielt. Jeg har ikke tempet, ikke brukt EL tester og ikke drukket te eller hostesaft eller brukt andre kjerringråd. Jeg begynte å ta folat, men disse glemte jeg etterhvert (må huske på å ta dem hver dag nå!), ellers gjorde jeg ingenting annet enn å ha sex rundt EL, både før og etter, men jeg husker ikke om det var annen hver dag (det var vel ikke det, men hadde mye sex 4 dager før og 3 dager etter EL). Så jeg er visst utrolig heldig, og håper virkelig det klaffer for dere andre også! Føler liksom ikke helt jeg fortjener å bli gravid så fort når det er andre her som har prøvd veldig mye lengre enn meg. Jeg ventet på TR egentlig, drakk vin på lørdag gjorde jeg, og jeg røyker! Må slutte med det nå!
Solstråle + 3 :) Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer!! håper jeg også er så heldig
Heidivilhababy Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer du er heldig!Lykke til videre med baby i magen!!
meg & mine små Skrevet 30. januar 2007 #13 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer med spiren! Lykke til videre!
Dyne&Pute Skrevet 30. januar 2007 #15 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer!! Og du fortjener å bli gravid like mye som vi som sliter! Så det så! ;-) Masse lykke til!!
gleder.meg Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer!!! Høres digg ut å ikke ha store forventninger og så plutselig er man gravid. Lykke til på 1.tri.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå