Gå til innhold

Da gikk denne pp til helvette!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argggghhhhhhh!!!!

er sååååå sinnsykt forbanna på sjefen til sambo akkurat nå.

Han er så dritt dårlig til å si ifra når han skal sendes ut på langturer (kjører lastebil)

Han hadde fått beskjed om at han kom til å være borte fra onsdag kveld, til fredag kveld...

men så ringer sambo nå og sier at han måtte dra med en gang, og kommer hjem på lørdag! sjefen hadde bomma på noe kolli greier som skulle leveres.

Hadde jo et håp da, med el på torsdag eller fredag, at vi skulle rekke en runde i halmen i kveld, og at det kanskje var nok...

men neida.

vi som har spart på de flotte svømmerne og hele pakka..

synes bare det er så dårlig gjort.

Har sinnsykt lyst til å ringe han å kjefte huden full. Får jo ikke sagt hade til sambo engang. Han dro på jobb før jeg sto opp i dag :( :(

Sorry jenter, måtte bare blåse ut litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate det syntes jeg var dårlig gjort av han...

*Trøsteklemme*

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ, så himla teit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg sender deg en trøsteklem, og prøver å dytte på eggløsninga di, så den havner på rette dagen!!! Hihi!!

Skrevet

Kanskje det går allikvel!?

Da jeg først prøvde el-tester tenkte jeg at de påviste når jeg hadde el, men de viser jo bare stigningen av hormonet som setter i gang el.

El kan komme 2 døgn etter positiv el-test og egget lever kanskje ca 1 døgn.

Skrevet

Krysser fingrene for deg allikevel jeg...

Håper egget ditt har skjønt at "far" er borte, og løsner når det merker på kroppen din at far er i hus igjen...

Sprer litt babystøv og håper at EL denne gangen er litt forsinket..

Skrevet

så typisk da....

sambo min kjører også lastebil...er så utrolig kjipt når vi begge tror at han har fri en dag..så plutselig så dukker det opp noe....

går glipp av el denne gangen vi også :(

sambo måtte snu i dag :( kommer ikke hjem før torsdags kveld eller fredag ettermiddag....han dro på søndagen da...

Skrevet

Grrrr....det er superirriterende! Blaas ut, det er i hvert fall bra... =o) Og hopp på sambo saa snart han er inn av doeren loerdag. Saa er det runder hele helgen, og beina i vaeret etterpaa, hehe. Haaper det blir slik og saa spire paa deg! Lykke til... Arbeidsgivere burde man kaste dartpiler paa i blant, saa de kjenner det litt. Tvi tvi loerdag.

Skrevet

Æsj, så kjipt.. Skulle nesten tro disse sjefene visste når vi har EL. Jeg har også måttet ut å reise med jobben flere ganger under EL. Blir bare så forbanna!

Forrsten fikk jeg tanta idag så jeg er ganske sur..

klem

Skrevet

uff tutta.

jeg var jo så sikker på at ting gikk rette veien for deg denne mnd :(

har et heldig kort på hånda da.

skal på inv.ul for fullstendig sjekk av alt på fredagen.

kommer da til å forklange å få vite om el allerede har vert, eller hvordan ting ser ut :)

aner jo et lite håp, kaaaan jo kanskje hende at jeg hopper tilbake i "gammel" syklus (de mnd ingenting funka) og får el litt senrere.

får nesten håpe på det nå ja ;)

fikk 1 min til å si hade til sambo i dag da :)

han hunta meg på jobben for å gi meg nytt regntøy og et kyss :)

*tror det blir mildvær i oslo snart* hihi

Skrevet

jeg hdde egentlig ikke de største forhåpninger denne mnd, siden vi måtte vente pga urinveisinfekjson og tror vi var var sene..

Men neste gang derimot, skal bare ligge med bena i været i en uke!! Denne gangen SKAL det gå.

Bra at du skal til ul da, det har jeg og vært. Hun kunne se et egg, men jeg skal allikevel inn å ta blodprøver for å sjekke at jeg faktisk har EL. Tross positive EL tester. Det er visst ikke ensbetydende med at man har EL..

Søt sambo du har da.. Hi, hi.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...