Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 har en gutt på 10 mnd som de siste ukene har sluttet å sove om natten..sover heller ikke noe særlig på dagtid... han sover ikke mere enn max 40 min om gangen og skriker leenge. vet han ikke har vondt, for de gangene jeg har gitt opp å prøve å få han til å sove igjen og tatt han med utpå stua blir han stille med en gang. er heller ikke sulten. selv om jeg tar han opp på soverommet og prøver å roe han så bare skriker han. har prøvd å sette meg ved sengen hans også,men han blir bare hysterisk når han ikke får komme opp... kjenner ikke igjen ungen min, han har alltid sovet godt om natten og jeg kjenner jeg er fullstendig tom og går på veggen snart. har knapt nok sovet de siste ukene
BettyBoob Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 min på 10 mnd har en sånn periode han også....i forrige uke holdt ham meg våken i 2-3 timer med roping og skriking midt på natten flere netter på rad. utrolig slitsomt!!! han har vært mye bedre de siste to nettene, takk gud!!! jeg er også alene med gutten min.... jeg regner med at dette er en periode, og vi får håpe den går fort forbi!!!
mai mammaen til to Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 datteren min har en slik periode no og..er 8.5 mnd hun da.. men hun har de siste ukene værte våken fra 1-3 timer midt på natten... er utrolig slitsomt.... men hun sover godt fra 19-01... er sånn typisk at hun våkner ikke så lenge etter at jeg har sovnet... jeg skjønner godt at du blir sliten..kan du ikke få noen til avlaste deg litt? det heter seg jo og sånn at søvn avler søvn...så jo mer de sover på dagen jo mer sover de på natten.. sovner han godt i vognen f.eks? det gjør datteren min..så jeg pleier å gå tur med henne to ganger om dagen..for da sovner hun alltid..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 tror nesten jeg har prøvd det meste.. han sover ikke noe særlig i vogna heller lengre...har "ikke tid" til å sove der...er jo så mye å se på... jeg legger han i syv-tiden og han sover da godt til i ti.tiden.. etter det surver han mye og sovner igjen i 12-tiden ...sover da en times tid og deretter er han våken , skriker og tuller til i fem-seks tiden...sover da stortsett en times tid og så er det slutt... hadde litt avlastning en dag i helga, og det var godt, men hjelper ikke så mye når man får en natts søvn i løpet av en uke...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Hadde jeg fått 1 dags søvn pr uke hadde jeg vært kjempeglad.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 mener da at jeg får sove noen timer på dagtid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå