Gå til innhold

*snufs* Ja, da dukket...

Anbefalte innlegg

Hun opp... Denne flotte kjærringa....Ja, snakker om TR.... 2 uker for tidlig kom hun...

Vet jeg hadde EL på torsdag/fredag Og etter kosen på Lørdag så har jeg hatt vondt i nedre del av magen min...Hadde litt rosa på papiret på søndag og litt i går...Og i dag kl 05.25 dukket hun opp...

Så nå er jeg sååå forvirra og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...Godt jeg gjør dette nå da... Å få syklusen i orden nå og ikke om 3 år...

Uff.... Jaja... får bare regne med det...(måtte bare få skrevet det)...

klemklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8005406-snufs-ja-da-dukket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei! *trøsteklemme*

Det var jo veldig for tidlig og da! Som du sier er det jo bra at du får orden på syklusen nå da og ikke om 3 år. Håper syklusen din ordner seg snart!

Hvordan gikk det med stilen og naturfagsprøven?

Klem

Hehe...Sambo måtte hjelpe meg litt derfor svarte jeg ikke før du sa hadet...hihi....Men fikk da levert den... Ikke så bra som jeg hadde håpet på da... Dessverre...

Ja, er på dag 19...Skjønner ingenting jeg... helt forvirra... Hehe...Flyr rundt som en halshugd høne...hihi...Så får se hvordan det går videre...Men har ikke blødd noe frisk siden jeg sto opp i dag tidlig... så vet ikke hva som skjer jeg...hhmmmm...Men det er noe da...håper hun er borte til helga for da er det runde til i senga...hihi

Klem

Nå snakker vi på msn, men svarer deg fordet jeg;)

Bra du fikk levert ihvertfall da=) Du hadde veldig vanskelig tema, imponert over at du klarte det jeg=)

Hmm merkelig med de blødningene dine. Sikker på at det ikke kan være tegn på at du er gravid? Høres veldig rart ut at det skal være tanta. Får håpe hun er borte i helga ja!:) På tide med en runde her snart og, hihi;) Må være sikker på at tanta ikke kommer tilbake. Har småblødd bittelitt etter de to dagene :-/ Merkelig tante hos oss begge.

Hei snuppen=o)

Vel, tanta forsvant like fort som hun kom... Må vært en veldig bra sex for kunne jo hende det var en liten åre som sprakk.. Men hvem vet...

Ja, kjempe teit er hun... vil hu komme så får hun komme men hvis ikke så får hun holde seg borte...hihi...

klem

Hei=)

Ja det er jeg enig i! Ikke noe sånt smålureri som vi ikke skjønner noe av! Frekke tanta.

Hehe kanskje det bare var veldig bra sex ja=) Du får vente å se om dumme tanta dukker opp rundt IKM. Her var hu så vidt innom i to dager, også har hu skremt meg litt de to siste dagene. Bare kommet litt på papiret. Jaja, hu er ikke lett å forstå seg på;-) hihi

Klem

Annonse

Ååå...dette er litt spennende da...hehe

=o( Jeg kranglet litt med sambo i dag og... i morges for å være eksakt...Duste gubbe...

Er tett i nesa og føler meg litt dårlig så jeg orket ikke å levere gutten vår i barnehagen så jeg sa til han i dag tidlig at han får styre ordne det han... det er blant annet, kle på han, og lage mat...Nehei ,,,det gadd han ikke...AAArrrg... Så sier jeg at det må han for en dag kunne det jo hende at han måtte og det var ingen der å hjelpe, ja men det kommer ikke til å skje...Grrrrrraaaarrrrg.... Ble driiiit forbanna... Så står han opp og går i dusjen.... Jeg står også opp og lager mat til gullet og kler på han så han er klar når de skal dra... Går inn på bade så sier jeg at han må ta reserve nøkkelen til bilen og hente kofferten til gullet...(han har en sånn liten koffert hvor det er plass til å ha vovva(kosehund) og sutten i, en sånn du bærer...) Og så smeller jeg døra igjen...Og går å legger meg igjen...

Så kommer han løpenes etter og spør hva som er galt nå DA... Alt sier jeg...Hva er alt, spør han, si noe.... Da sier jeg at jeg ikke er lykkelig....Så gjør deg lykkelig da, sier han og går.... Hæææææææ??? kjenner jeg koker her... Så jeg roper ut at det er litt vanskelig for det er hans feil... Fikk ikke noe svar av han etter det...

Fant jo ut at jeg ville ha hadet kose av gullet mitt...sto opp og gikk ut i gangen.... Sa hadet till gullklumpen så ikke på sambo i det hele tatt... Ikke fikk han hadet nuss heller...(en liten rutine vi har hver morgenen, og ellers når en av oss skal ut å kjøre) Han så smørblid og later som om ikke noe har skjedd....

Åååå.... Etterpå blir det krangel så det suuuuser.... Kjenner jeg trenger det...Heldigvis så skal gullet til mamma så da er ikke han hjemme.... Han blir redd, så vi har sluttet å krangle foran han...

Har maaaaaasse jeg skal si...gruer meg og gleder meg litt... Skal bli deilig å få tømt alt av følelser...

Hehe... ble langt måtte få det ut....

Hei=)

Uff så trist at du fikk å så slitsom morgen da! Kunne vel ikke være så vanskelig for han å gjøre det for en gangs skyld når du ikke følte deg helt i form da=( Også veldig typisk at han ikke skjønner hvorfor du er sur, og at du ikke er lykkelig pga han.

Har du fått snakket ut med han? Ser i den andre tråden at det ikke har vært så god stemning mellom dere i dag. Skikkelig trist med sånne dager!

At samboerene våres ikke bare kan gjøre oss lykkelige og gi oss det etterlengtede barnet! Blir koselig når lille gutten din kommer hjem da ihvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...