Gå til innhold

Enda en søvnløs natt... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle nattevåkere!

Var godt å se at det var noen andre som er våken på natta også... Enda en natt m kynnere, magesmerter og kvalme... Ikke skrekkelig vondt, men akkurat ubehagelig nok til at jeg ikke får sove! Argh! Blir sprø av dette! Er 38 - 6 idag, og det nærmer seg, men dagene går sent når man ikke er i form!

Og kjenner jeg blir irritert på "alle" som sier jeg må nyte de siste dagene før jeg blir mamma og sove og slappe av, for det blir det lite av etterpå! Vel, så mye kjipere enn dette kan det ikke bli!

Godt å få sagt det, og tror jammen det hjalp litt å vite at noen der ute vet jeg er våken :-)

Håper vi får sove snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Velkommen i klubben. Jeg klarer å sove max 2 t sammenhengende, det være seg natt eller dag.. I natt har den lille vært helt umuling. Sparket så jeg er helt sår, og kvalm!!! Æsj. Ja, de som sier at en bør sove og slappe av nå rett før målstreken skulle hatt juling.

39+3 i dag.

Skrevet

Åh, holde på å klikke. Vært oppe siden kl 4. Fikk me andre ord sove hele 4 tima i natt. Våkna me at magen va så steinhard på venstre sia at æ så vidt sku klare å røre mæ uten å sprenges. I tillegg til sinnsykt ondt i korsryggen.

Sto opp, vandra litt rundt, spiste en banan, og no sitt æ me mens smerte. Regne me det stoppe opp, som vanlig..om en time eller to.

Sånn her har det vært snart i 2 uke, om ikke mer. Blir sprø.

Kose sæ den siste tia.. ?

Korsene det fysisk mulig å kose sæ når man går sånn her i ukesvis, og det man egentlig går å vente på e at det ska bynne å gjøre "jævli" ondt, bare for å bli ferdi??!

Fatte ikke.

Å sove..når ska æ gjøre det da? Føle ikke at æ e utsoven etter nån tima.. Å får æ sove på dagen så e det og kanskje bare snakk om en time.. så æ e jo aldri mer kvil å opplagt.

Det e så tungt i lengden.

Vil bare få den her babyen no..

E 39+ 3... oj, faktisk nøyaktig like langt som dæ, baby i februar :)

Har sotte her å rugga litt no, og mens smerten roe sæ litt da..Men vil æ at det ska roe sæ...NEI! Vil bare ha OOOOOOOOOONDT i massevis NO!

Å siden det har pågått så lenge så lure æ på om æ burde snakka me nån om grunn.. e det pga av modning eller??

E det virkelig meninga at man ska gå så langdrygt, eller e det her bare "bonus" ondt, uten nån virknong på nån ting egentlig...

Klikk klikk klikk ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...