Gå til innhold

Hvordan har dere opplevd separasjonsangst hos deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle var de da de gjennomgikk denne fasen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det har begynt her allerede, litt i rykk og napp... har en sønn på snart 5 mnd som eg er alenemamma for.. og hver kveld far hans har vært på besøk og vært med gutten (eg er der men han styrer med ham når han er her) så får eg problemer når eg skal legge ham.. vil ikke sovne inn dersom ikke eg er der.. det er kun etter at hans far har vært der.. virker som om gutten min er redd eg skal reise eller at hvis han sovner så er ikke eg der... rart..

hva tror dere?

Skrevet

Har en gutt på snart 10 mnd. som har vært veldig mammadalt den siste tiden. Henger i foten på meg hele dagen. Går jeg vekk fra han kommer han krypene etter. Hvis noen andre holder han ser han på meg og vil helst være hos meg. Hvis jeg ikke tar har da begynner han å gråte. Har våknet med et skrik midt på natten en stund nå.

Vet ikke om det er dette som er separasjonsangst, men tror det er det.

Han har vært slik i over en mnd.

Skrevet

Tullemor er 8 måneder. Enda ikke merket noe krysssser fingrene att hun som nå koser seg på fanget til besøkende =0). Har besvisst satt henne fra fang til fra hun var født får håpe det hjelper =0)

Skrevet

slik holder eg på også, men når det kommer til faren er det en annen sak.. kun tull ved legging da.. ikke gøy... håper det endrer seg..

Skrevet

datteren min var sånn fra hun var ca 6-7.5 mnd.. hun hylte hvergang jeg gikk inn på kjøkkenet mens hun satt i stuen med pappaen.... uansett hva pappaen gjorde med henne så hylte hun om ikke jeg var der... når vi kom på besøk til farmor eller farfar HYLTE hun med engang de så på henne.... med mormor og bestefar og tante var det ingen problem..egentlig veldig rart at hun godtok at mormor tok henne...men ikke pappa...., men det er blitt veldig mye bedre... no kan alle holde henne.... så lenge hun ikke er veldig trøtt da....da er mamma best..

Skrevet

Lillegutt er 4 mnd, og han har begynt sånn nå. Jeg trodde det kom mye senere. Hver gang jeg går ut av rommet eeller ut av øyesyn så hyler han. Nå er jeg ikke alenemor, men nesten. Mannen min jobber veldig mye også i helger, så gutten ser mest meg og broren. Babyen vil også kun sove helt inntil meg.

Jeg har vært bevisst hele tiden på at han skulle bli vannt til andre, men nå er det litt vanskelig siden det ikke er andre her.....hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...