Gå til innhold

Noen som har erfaring med barnehager i Røyken kommune?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Trollmor.

Jeg har min datter i Morbergtoppen barnehage (ligger i Nyveien og er 1 år gammel). Vi har vel ærlig talt ikke vært så veldig fornøyd, det har vært mye sykdom, mye forandringer og lite kontunitet, men vi håper det skal forandre seg. Som sagt er det jo en ny barnehage, og det er ikke uvanlig med litt startvansker, men jeg hadde forventet at det skulle bli bra i løpet av et år.

Det er en stor barnehage med ca 92 barn fordelt på 5 avdelinger. Det er to småbarnsavdelinger (0 - 3 år, sannsynligvis der gullet ditt ville havnet). en del søsken avdeling og to store barns avdelinger (3-6 år).

Lokalene er veldig fine og området rundt er supert. Plasseringen er veldig fin i og med at det ikke er noe trafikk rundt og at det er mye skog og fin natur.

Det er en del av Trygge barnehager som har mye fint for seg, de spiser mye frukt og grønt, og i stedet for kaker hver bursdag (det blir det mange av...), så lager de fruktspyd (ikke spisse selvfølgelig...) med litt eksotisk frukt i stedet.

Hadde det ikke vært for bemanningsproblemene så tror jeg vi hadde vært veldig fornøyde.

Datteren vår har CP, så vi forventer ekstra oppfølgning i barnehagen, dessuten krever hun jo litt mere enn de andre i og med at hun ikke går, sikler mye (som krever mange skift) osv.

Vel, det var et langt og rotete svar, men jeg fikk vel fortalt litt om barnehagen og våre synspunkter innimellom.

Lykke til!

Hei

Vi har hatt ungene våre i Bitehagen barnehage, flyttet minstemann over til en annen barnehage av praktiske årsaker når eldste begynte på skolen, men vi var veldig førnøyd i den perioden vi var der:-)

Klem fra barnehagemamma:-)

Bitehagen barnehage ligger ved Spikkestad (10 min gange fra ungdomskolen), mot røyken hvis du skjønner. Mine barn går ikke der , men den har et godt rykte på seg. Kjenner noen som jobber der, og de er dyktige pedagoger. Fokuserer endel på språkutvikling. De har egen buss, som de disponerer også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...