Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Heisann, jeg fra gudbrandsdalen i oppland og lurer på om det er noe sted i nærheten av meg der vi kan få privat ul, uten anbefaling fra lege... Eller er det nok at jeg sier til fastlege at jeg har veldig lyst til å ha en ul time til nå? er i min 23 uke nå.
*panama* med to søte små Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Tror du må til lillehammer.. Eller kanskje de har det på Otta? Jeg er ikke sikker,men tror nok du må til Lillehammer.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Det er sikkert noen som tilbyr privat ul i Lillehammer. Vet du om det er Volvat eller no sånn der? Tror ikke legen henviser deg "for moro skyld"..
*panama* med to søte små Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Tror man må til hamar for og finne volvat. Men du finner privat ul i i lillehammer!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 takk for alle svar dere:) jeg ringte til lillehammer sykehus for en stund siden og spurte om jeg kunne få en privat ul men de sa man måtte ha henvisning fra lege... Er det noen andre stede i Lillehammer som utfører dette da?
gladbaby Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Hva med Sentrum Røntgeninstitutt og Ultralydlaboratoriet på Gjøvik? Tror de er private begge to og at du ikke trenger henvisning. Har du søkt på Gule sider?
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 er det noen som har vært til ul på otta da,privat eller ikke? jeg bor i nord-gudbrandsdalenog ble sendt forbi otta og til lilleh. når jeg fikk den vanlige ul time av legen..
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Søkte på Ultralyd Lillehammer på Gule Sider, og fikk da opp en del treff - så du trenger ikke lenger enn dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå