April_baby Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Er det noen som har erfaring med enten brio duovogn eller simo duovogn? Som eventuelt kan gi litt ris og ros for enten en av de vognene eller begge.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei! Har ikke erfaring med noen av dem, men vi valgte Simo Duo. Pga av vognen er høy (jeg er normal høyde og mannen min er høyere), og pga bagen er lenger på Simo enn på Brio sin. Bedre plass å vokse på..
2_TETTE Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Simo er den beste vogna jeg har hatt...Vi har tre:) Den er rågod å trille, god fjæring, lang bag og god sportsdel. har også vært med på tre flyturer. To til syden....Tålte det!!!!
Storebror til to :) Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Har kjøpt simo... ikke duo men kombi ) Tror nok simo er bedre enn brio ja....
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Har ingen erfaring med dem, men har kjøpt SIMO duo. Var og kikket på brio sine, syns dem virket litt mer pinglete og heller ikke så enkle og fine. Simo er forøvrig også det eneste vognmerket som garanterer at stoffet er vind og vanntett. Det var ganske avgjørende for mitt valg av vogn, da jeg planlegger mange flotte turer i vestlandsvær(vind og sidelengs regn) Lykke til med vognvalget ! Hilsen en som er glad hun endelig har vognen i hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå