April_baby Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Er det noen som har erfaring med enten brio duovogn eller simo duovogn? Som eventuelt kan gi litt ris og ros for enten en av de vognene eller begge.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Har Brio trinnløs kalesje (ikke noe mulighet for å få den stram---> slik som Simo har?) jeg anbefaler kakesje som det går an å stramme,vet at Simo har det,men er usikker på Brio. Virker som om de som har trinnløs kalesje ikke er så holdbar som de andre. Jeg jobber på småbarnsavdeling og der er det noen barn som har trinnløs kalesje, når de skal sove og vi legger helseteppe over så faller kalesjen litt tilbake. Synes å huske at de har Brio begge,men de vognene er sikkert fra 2004. Siden barna er født på slutten av 2004 og starten av 2005.
2julibarn Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Har Brio kombi. 03-modell! Er superfornøyd! Og kalesjen har strammere, så det er ingen problemer med at den blir for slakk. Regner med at duo-vogna er av samme gode kvalitet!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Kalesjen på brioen dekker ikke like mye som på simoen, men brioen er lettere. Veldig gode vogner begge to.. Så det er et godt valg uansett.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg ville valgt Simo duo fordi bagen er mye større enn på Brio duo. Og så er Simo vind-og vanntett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå