Gå til innhold

Hei jenter!Kan cycte gjøre at jeg ikke kan bli gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Heidivilhababy :)

Det er mange jenter som har blitt gravide med både en og flere cyster, bare for å ha det positive sagt først.

Jeg har en cyste som er ganske rund, 2,5 x 3 cm, og iflg min gyn kan den forstyrre EL da den sitter på høyre eggleder.

Sannsynligvis er den ganske "død", dvs at den ikke har endret str. på ett år og at den har vært på samme sted like lenge, og dermed ikke produserer forstyrrende hormoner.

Jeg har prøvd noen omganger med pergo for å kickstarte EL, uten at det har blitt noe mindre antall pp på nicket mitt...

Hvis du har celleforandring og litt mye hormoner, så høres det ut som jeg ville sjekket det nærmere. Mye hormoner av feil sort er vel ikke helt bra.

Jeg angrer litt på at jeg ikke stod på krava litt mer, dvs fikk fjernet cysten ved inngrep, men nå er vi bare en mnd unna IVF og da vil sannsynligvis sykehuset punktere cysten i samme slengen som uttak av egg.

Jeg ville ha fulgt opp dette besøket hos gyn hvis jeg var deg.

:)

Jeg har 2 venninner som har blitt gavide selv om de har cyster... leste noe et sted om at det danner seg cyster hver gang man skal ha mensen og stort sett så sprekker de slik at egget skyldes ut eller noe slik...hadde jeg vært deg så hadde jeg snakket med en spesialist (gyn) slik at du får et godt svar og blir beroliget med svaret du får...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...