Gå til innhold

Brannmannkostyme, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min stoore lille gutt er hekt hekta på Brannmannn Sam. Har så lyst til å fiinne et brannmannkostyme til ham, men ingen av lekebutikkene jeg har vært i har noe annet enn dyr, sjørøvere eller klovner. Og tror dere han vil være sjørøver? Nope...

Noen som vet om noen gode nettsteder eller har noen andre gode tips? Karneval i barnehagen om ikke så altfor lenge nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brannstasjonen har ofte brannhatter de gir ut når barnehager er på besøk, kanskje du kan få en av dem.

Har du en nissekostyme fra jul kan du ordne litt på den. Sy svarte kanter der det et hvitt. (evt en annen farge. husker ikke hvilken farge brannmann sam har på jokka si, men er den rød går det greit med nissedrakt) Svart, mørkeblå bukse. Og noen svarte vinter sko, brannmenn har jo alltid store sko. Finn ett stort svart belte og fest en hammer, lykt på. Da må han vel bli litt brannmann.

Skrevet

Takk for tips.Hjelm har vi fått på brannstasjonen for at halvt år siden og den er i daglig bruk. Han går rundt og synger "kjenner dere brannmann Andreas og Sam...."

Har en butikk igjen (siste håp .-) før jeg må sette meg ned ved symaskinen selv.... Eller overtale ham til å bruke sjørøverkostymet jeg allerede har kjøpt inn....

Klem fra

Skrevet

Jeg har også en brannmann-gutt...

Han fikk brannmann-pysj fra Lindex til jul, kanskje de har det fremdeles. I fjor til karnevalet kjøpte vi brannmann-t-skjorte på Bogerud og supplerte med rød joggebukse, da var han for liten til å forstå noe av karnevals-opplegget, så vi syntes det var like greitt med et enkelt antrekk. Hjelm har han fra åpen dag på brannstasjonen.

Skrevet

Hei, her vet jeg i allefall at brannstasjonen deler ut brannhjelper på åpen dag. Vi gikk glipp av dette, men jeg ringte dit og hørte om de hadde noen igjen og det hadde de, så den fikk vi med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...