Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hei hei. Vil du være med på en tråd? Her er tråden for deg;) Nå jukser jeg litt fordi jeg har trådvenner; men tenkte i lys av anonym sin tråd å kanskje samle noen her jeg. Sweet Amber, ser vi er på samme alder og ikke bor så langt fra hverandre. Så hei hei! Og jeg vet jo at du er morsom fra før, så dette bør bli bra. Det er kun ett eneste krav for å være en trådvenn; du kan ikke være anonym, da blir vi jo ikke kjent med deg:) Så velkommen til tråden, jeg er Tilla, drammenser, sosial, mamma til vakre Embla på 4,5 mnd.
*1D* Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har også trådvenner, men det er bare fordi jeg snakker med alle det;) Og jeg vet at trådene jeg snakker med folk på er åpne for alle! Sånn jeg havna på de. Er bare så greit å ha et sted å sjekke for å høre hvordan det går med alle hver dag;) Jeg bor i trondheim, er 27, gift med 2 barn, Datter 10 år og gutt 9 uker. Jeg starta på bim og bli gravid for snart 2 år siden.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Iiik, jeg ble nevnt. Rørt til tårer..Takk Nå må jeg innrømme at det er begrensa med morsomheter her om dagen; jeg har nå gått 8 døgn, 2 timer og 20 min uten røyk, både forloveden og min snart 4 måneder gamle Henrik er forkjøla.. Men vanligvis temmelig sosial:) Og er ikke opprinnelig oslosk (sånn som de kjører bil her borte vil jeg ikke ha det på meg..) egentlig er jeg fra Kolbotn selv om jeg bor på Kalbakken nå
*1D* Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Flinke Amber som ikke har røyka på 8 døgn, 2 timer og 25 min! Du er over det verste nå!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 *flagge for sweet amber som er flink* Jeg er imponert jeg. Må innrømme at mens du har vært så flink har jeg vært ute og røyka jeg. *skamme seg litt* 1D, du er en erfaren "tråder" du, vet det nok;) hehe... Men alle er jo som sagt velkomne på en tråd så hei på deg også! Nå skal jeg finne køya, skal på treff i morgen og gleder meg som vanlig veldig. Håper dere opprettholder tråden i morgen, så skal jeg prøve på det samme og vips så har vi jammen noen nye venner! Hehe... Er det ikke finfint med internett!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Trøster meg med at det sikkert var kaldt ute...Og at håret sikkert ble rotete i vinden! Så sitter jeg her med ryddig hår og er varm og skjelver og føler meg ikke i nærheten av flink.. Får tusle i soveromsretning jeg og. Nå er det nok en liten fyr som krever mat og greier hvert øyeblikk kjenner jeg ham rett:)
3 *guttemamma Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Hei dere! Kan jeg henge meg på her da tro? Har ikke "trådvenner" fra før jeg heller. Jeg er også fra Trondheim. 33 år (snart 34 oooops) Gift og har tre gutter i alderen 8,5 og 9 mnd, så her er det full fart stort sett. sjelden jeg rekker å skrive mye på dib før i elleve tiden på kvelden, men er her hver dag Misunner ikke deg som holder på med røykeslutt, det er tøft ja. Men du greier det!! stå på. Sluttet da jeg ble gravid med 1.mann jeg. Hjelper litt å være kvalm hele døgnet i tre mnd
*toppris* Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 slenger meg på *tihi* tråder for alle er kos da:) eg er 21 (22 i sept), bor i bergen, alenemamma for en nyyydelig liten gutt som blir 5 mnd 0102. er student og jobber til vanlig, men er i permisjon nå sweet amber: flinke damen da! stolt av deg... skulle vel egentlig fulgt i samme spor, men.. du skjønner vel...
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Velkommen som "trådere" Så hyggelig flere vil være med:) (hadde ikke jeg lagt meg?!) *tusle pent inn i sengen igjen:p*
3 *guttemamma Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Ååå Bergen er en fiin by da! (nesten like fin som Trondheim:) Var der i sommer med hele familien. En helg på hotell. gutten på 5 elsker å reise og bo på hotell så han ville til Bergen på sommerferie i år også han:) Tok sånn krystallfoto på akvariet. det var heelt supert. alle barna i profil i en krystallkube. he he morsomt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Vi skulle jo nesten starta sånn "visomrøykertråd" Men blir vel sikkelig hengt ut da!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 Kan jeg være så snill og få være med i tråden deres? Jeg heter Louise og er snart 25 år. Giftet med i fjor sommer og den 6. november kom lille Sanne til verden. Bor på Haugerud i Oslo,men er egentlig fra Fredrikstad. Jobber til vanlig som sykepleier:-)
*toppris* Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 krystallfoto?? har ikke hørt om det.. fin by ja, men synd vi ikke slo regnrekorden da, hehe... tror herman friele ble ekstremt skuffa!!! haha... har faktisk ikke vært i trondhjem (uffa) har likom ikk enoe der "å gjøre", skjønner? *ikketråkkepåtærne* visomrøykertråd ja, hehe... "alle" hadde hatet oss og ønsket at barna våre skulle dø.. syyyke greier... masse uthenging her inne... dårlig.. tør jo ikke vise nick heller de folka.. anonyme over alt.. feiginger.. så leser dere dette så kyss meg bak, rett og slett.. *provosert her ja* neida.. de får da styre på hetsing er bare morsomt, å bli hetsa altså.. kan godt være offeret eg, tar det ikke til meg.. er værre med de som bryr seg.. nå har gutten min sovna, litt sent, så endelig er det fred å få
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. januar 2007 #15 Skrevet 30. januar 2007 Gutten har akkorat sovna her også, tror det er fler tenner på gang her! Stakkars liten! Tar heller ikke det til meg :-)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 30. januar 2007 #16 Skrevet 30. januar 2007 Hjertlig takk, melkemor! Jeg har jammen også sluttet å røyke gett! Sluttet jo da jeg ble gravid og nå er det 3 mnd siden fødselen. Prøvde meg på en røyk for 14 dager siden da jeg og mannen min var på fest. Det smakte rett og slett PYTON. Ble nesten litt skuffa jeg, hihi. Klarer nok å holde meg unna nå.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 Svak jeg da, slutta når jeg var gravid og 2 mnd etter fødsel, ,men begynte igjen :-/
3 *guttemamma Skrevet 30. januar 2007 #18 Skrevet 30. januar 2007 Så kjekt at det er så mange natteranglere her Ang røyking ja. Har ikke noe antiholdnong til det jeg. Glad for å ha sluttet selv, andre får gjøre som de selv vil Og når rødvinen går inn så kommer røyken frem hos meg Dvs jeg har ikke vært på fest etter lillegutt kom til da så jeg tenker kansje at jeg greier å holde meg unna festrøykinga nå da men... Det er vanskelig det. Vi får se på det. Skal ut med venninner om 3 uker så da får vi se. neste hel (9) skal jeg og mannen på kjærestetur til oslo ! Gledre meg vilt. og har litt dårlig samvittighet for at barna ikke får være med. Men det er første helt barnefri helg på ett år da, så jeg tror vi trenger den alene
3 *guttemamma Skrevet 30. januar 2007 #19 Skrevet 30. januar 2007 Går litt fort i svingene når jeg skriver her... neste helg skal det selfølgelig stå.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 30. januar 2007 #20 Skrevet 30. januar 2007 Mari, ikke noe å skamme seg over det vel..... Kan jo hende jeg starter igjen også. Jeg skal aldri si aldri! Guttemamma: Rødvinen og røyken hører sammen ja. Tenker at om jeg begynner igjen så er det kun til festbruk sammen med vin. Det er jo ikke så ofte man fester når man har småbarn allikevel.... Ikke ha dårlig samvittighet for barna dine. Du og mannen din trenger også tid sammen. Dessuten syns sikkert barna det er stas og være med besteforeldre ol.
*toppris* Skrevet 30. januar 2007 #21 Skrevet 30. januar 2007 her våkna gutten.. uffa, med et brak.. må v tennene.. ikke noe særlig, får pupp, nå.. ligger og koser, hehe. Gleder meg til eg skal ut en tur senere, bare det å være sosial uten barnet, være med venner osv.. skal bli gøy.. ikke ta d feil men koser meg jo med gutten min da.. men alenetid er en annen sak, er ikke mye av det her... bekl skrivingen, skriver med en hånd...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. januar 2007 #22 Skrevet 30. januar 2007 Blir heldigvis ikke mange løpet av dagen da :-) Ammer og er veldig påpasselig med disse 2-3 timene mellom! Begynte på en fest ja, ikke lett å la være!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. januar 2007 #23 Skrevet 30. januar 2007 melkemor: har han fått de nede?n Det har Lukas, nå tror jeg at de oppe er på tur, for vært krakilsk i 3 dager nå stakkars!
3 *guttemamma Skrevet 30. januar 2007 #24 Skrevet 30. januar 2007 Joda guttene gleder seg til å være hos besteforeldre de. og til å få pakke når vi kommer hjem:) Mari: Du er ikke alene om det da. Kjenner mange som har gjort det samme som deg. Du var jo kjempeflink som greide å holde deg unna når du var gravid da:) Jeg festrøykte nokså mye etter jeg fikk 1. mann og litt sosialt med venninner.., etter nr to også. Og på sommeren ble det litt mere enn ellers, men etterhvert går det lengre tid (les:mere rødvin o.l.) før røyken smaker godt. She he. Minstemann har nettopp vært oppe og fått 1.nattmat.. orker ikke å nattavvenne:( sover deres barn natten gjennom? så at melkemor nattopp hadde fått din til å sove? Godt med litt tid for seg selv på kvelden. Hadde skrikerunde i 4 kvelder for å lære knotten å legge seg på kvelden vi. slitsomt men verdt det. Han begynner jo å bli stor nå.
*toppris* Skrevet 30. januar 2007 #25 Skrevet 30. januar 2007 Og der sovna han igjen.. Stakkars gullet mitt! Prøver selv ang det med amming, men er ikke alltid like lett, skal innrømme det. Men har ikke merket noe på han som følger av dette. Det er vel slik som de sier med alkoholen også, best å amme uansett... (delte meninger selvsagt, men) gjør ellers da damer? foruten evt permijon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå