Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tid har dere andre flyttet ned sengebunnen i sprinkelsengen? Har den fortsatt oppe, men tenker jeg skal ta den ned snart. Snuppa er forresten blitt så håpløs med å slå hodet i sprinklene. Ikke så mye den sengekanten tar av da....huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttet den da hun ble 8 mnd, hun har lenge lagt i nattpose, men jammen klarer hun å reise seg i sengen likevel.

Skrevet

min ligger enda i vogga han...er 8 mnd...er en veldig stor vogge da=)

bør vel flytte den når babyen klarer å reise seg eller sette seg opp...

Skrevet

Jenta vår på 7 mnd. og en uke ligger fortastt i sin Leandervugge. Hun har aldri snudd seg eller dratt seg opp når vi har lagt henne der, men det kan komme av at hun sovner rimelig kjapt når vi legger henne. Men om ikke så altfor lenge har vi planer om å ta i bruk den nyinnkjøpte sprinkelsenga som står klar på barnerommet. Vi kommer til å regulere ned bunnen til nederste hakk, men senke langsiden slik at det blir lett å ta henne opp og ned i sengen. Men så lenge hun ligger på vårt soverom og ammes om natta synes jeg det er mer praktisk at vi har henne i vuggen.

Skrevet

Vi har tre hakk på vår seng... satt den ned på midterste hakket når hun var 5 mnd.. og tok den helt ned når hun var 8 mnd.. men hun har vært ganske treg med å løfte seg opp og reise seg og sånn.

Er bare to uker siden hun klarte å reise seg i sengen første gang... og hun er straks 1 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...