♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 kan du se når mi søster blir gravid? de har prøvd i 7 år nå, og har hatt et mislykka prøverørsforsøk. hun har akkurat fjernet en polypp på livmorhalsen, og fått en utskrapning. dette kan jo gjøre at hun kan bli lettere gravid etter utskrapninga. ellers skal de snart igang med forsøk nr 2. hun: 16.05.77 han 09.12.78 tusen takk!!!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Hei du, jeg får desverre vanskelig til å se på personer jeg ikke er i direkte kontakt med, en som prøvde på vegner av noen andre istad, og det går bare ikke. Jeg prøvde, men ingen resultatl. Beklager så mye, kanskje du skulle spørre noen andre her inne ?
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 ja får prøve det=) men takk for at du tok deg tid=)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Bare hyggelig det kjære deg, jeg håper det ordner seg for dere
Anniken77 Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Hei Marita ,kan du spå med og? Jeg er nå 7 uker med barn nr 2,kan du se om det blir gutt eller jente? Har termin 23 september,kan du også se om se føder før eller etter termin?Har en datter født 19 september. Jeg er født 060577 Han er født 300473 Vil svangerskapet gå problemfritt? Og blir vi eventuelt gift noen gang? Ble kansje mye dette ,men håper du kan ta noen av spørsmålene i allefall! håper på svar fra deg.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Hei i natten Det blir en jente, hvorvidt du føder før eller etter klarer jeg ikke se helt, men det heller mer på før termin faktisk. Svangerskapet vil ikke gå problemfritt nei, da mener jeg ikke for fosteret, der går der bra, men jeg ser at du kommer til å få litt "klassiske svangerskapsplager", ellers alt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå