lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 dette er jo min andre fødsel... fødte en sønn på termindagen for 5 1/2år siden. Saken er at jeg begynner å føle meg så f**** sliten, mye kynnere, konstant trøtt, sliten, svimmel etc... magen føles konstant stram i hud og sener/muskler så at jeg har perioder der det er vanskelig å rette seg opp, strammer helt ned til skambenet. har hatt litt bekkenløsning hele tiden, men nå begynner ryggen skikkelig å spøke med meg, hugger til innimellom, og periodevis med vondter i korsryggen, som minner om en betennelse av et slag... samtidig litt nummen. Det værste er vel egentlig skambenet mitt....... har følelse av å ha en super hoven bollemus... på forsiden. når jeg ligger føles det som om hele er knust... og det verker nedover i bena via lyskene, og har problemer med å komme meg ut av senga. alt er blitt så mye verre de siste dagene, og vil nå bare bli ferdig. Alt er så forbannet annerledes denne gangen. sist gang følte jeg meg så frisk og fin. Var ikke plaget med noe bortsett ra litt bekkenløsning. savnet faktisk magen etter fødselen. litt annerledes nå ja... Samtidig får jeg dårlig samvittighet for at jeg syter.......... Hvis du gadd å lese dette syteinlegget så takk for det, måtte bare få det ut, er skikkelig frustrert!!!!!!!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg begynner å få vondt nedover beina, på innsiden av lårene liksom... puster og peser og tror det blir noen tunge uker fremover.... har termin 2703 Syntes vi skal ha lov til å offe og akke seg innimellom jeg da, men ikke konstant selvfølgelig Det blir slitsomt, men fy å deilig det er å få utløp for "frustrasjoner" det KAN være et ork å være gravid !!! Jobber du? Jeg er sm 50 % jobber på sykehus.
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 hei. takk for svar:) det var veldig deilig at noen gjorde det. skikkelig frustrert akkurat nå. nei,jeg har vært hjemme i snart 10 uker nå, fikk tildelt svangerskapspenger i u23. jobben jeg har er litt for tøff i forhold til plagene jeg har hatt. gudskjelov, hadde ikke taklet å måttet stå opp for å kjøre dit i morgen. skal bli fantastisk å få kroppen for seg selv. termin nesten samtidig vi. deilig å vite det ikke bare er jeg som har det litt tøft innimellom:)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Jeg syns hele svangerskapet mitt har vært tungt jeg!! (Sikkert mange som har det verre da...) Spydde mye og lenge, ble helt tappet for krefter. Sliter litt med det nå, får jo ikke bygd seg opp noe, liksom.. Trøsten er at jeg ikke har lagt på meg så mye, og har sluppet unna den verste bekkenløsningen. 10 uker og tre dager igjen.... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå