Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Fått tenner nede, kan det være de oppe som kommer? Dentinox hjelper ikke! Ikke feber! Noen som ville gitt paracet da?
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Har du "smokkbiteringting" til å fryse/kjøle? De som er formet som smokk sitter best når de har dem i munnen, det kan virke. Du kan forsøke en provisorisk løsning av samme slag. Fuktig klut med isbit inni som han kan sutte og tygge litt på? Og merkelig juksetriks jeg har fått anbefalt men ikke har forsøkt (siden lillemor fremdeles er relativt tannløs:p) Frys is med Dentinox i til i morgen:) Dobbel lindring. Og ja, gi nå gutten litt paracet, det gavner nok dere begge med litt søvn!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Takk :-) Har gitt han paracet nå! Var ikke sån her med de nede! Men vet jo ikke om det er de oppe som kommer, men skulle tro det sån som han holder på! Har ikke sån smokkbiteringting :-) Har dem det på apotek
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Hmmm, usikker, jeg har kjøpt i Danmark jeg... Men vet NUK har en og Fisher Price, men de er ikke smokkformede da, de er sånne vanlige. Men de fungerer jo:) Bare sitter ikke fast:p Kanskje barnebutikker, som Barnas Hus, BabyShop osv. Vet ikke om det er noe sånt i sånn nogenlunde nærhet av deg. Gerd T Martinsen har men det er jo bare i Drammensområdet. Og er det tennene så er det nok ikke mange dagene før dere er ferdig med denne runden og ting er bra igjen! Når fikk han de nede? Lillemor er bare 2 uker yngre... Kanskje det skjer litt snart! *spent*
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 7/1 kom de plutselig :-) Så ingenting til dem før de plutselig bare var der :-) Vi har NorStyle, får dra innom der å se i morgen :-) Er 3 dagen på denne måten nå, så håper det går over snart! Syns så synd i han stakkars!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Gjør det, de har sikkert noe lurt:) 3 dagen ja, det er kjipt. Håper lillemor oppfører seg pent når hennes kommer;) (de har jo syntes siden hun ble født de nede så det burde ikke plage henne noe særlig.) Håper det blir bedring i morgen da, ikke noe ålreit for lillegutt eller for deg. Kanskje apoteket kan anbefale noe annet enn Dentinox om det fortsetter?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2007 Sovna 20 min etter paracet :-) Skal nok finne på noe, for han kan ikke ha det sån stakkars :-/ Takk før råd og ord :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå