Gå til innhold

Bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få vondt nedover lårene, på innsiden liksom. BRA ubehagelig når jeg skal stå på ett bein og ta på buksa. kjente det i sted også når jeg skulle gå ned trappa. Har dette med BL å gjøre? er liksom akkurat som jeg er støl ... Noen andre som har det sånn? Korsryggen er forøvrig helt i krøll når jeg legger meg på kvelden. (Mener ikke å klage altså, bare lurer her :) ) Er 32+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kjenner seg igjen eller som vet????

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen og har det likens. Jeg fikk det tidlig .. ca uke 20 men ble bedre etter en stund med sykemelding 20% for at det nå igjen ble verre. 31+1 . er nå sykem 50% av dette.

Fikk bekreftet av lege at det er bekkenløsning.

Skrevet

Takk for svar :) Tanken har slått meg gitt. men greia er den at jeg er 50 % sm og har ikke vært på jobb på en uke, men dette har kommet for det gitt og ikke blitt bedre. Hørt at det ikke er så veldig deilig å føde med bl... men men trenger jo ikke å ta sorgene på forskudd !

Skrevet

Nå som vi er litt større så er det vel mere belastning på bekkenet. det å gå trapper, bære osv. er et slit i allefall for meg.. Var på butikken tidligere i dag måtte ha to bæreposer (med melk , juice, osv) da ble jeg helt gåen i bekkenet etterpå. som regel er sambo med når vi skal handle ganske mye for å hjelpe til med bæringen.

Noen sier de ikke merker det nå mere under fødselen og at smertene forsvinner helt etterpå.. (håper det stemmer) Det er jo en del hormonstyrt dette med bekkenløsning så satser på at smertene forsvinner når vi er ferdig med sv. skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...