trulte-->termin+2 Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg pakket baggen min i dag faktisk...men det var kun fordi samboeren min stresset litt med det.Han var veldig redd for at det endte med at han måtte gjøre det...å at alt ble feil da:)Å det har han nok rett i;)Har 27 dager igjen til termin
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 så på mammanett at de anbefalte å pakke den alt rundt uke 31-32, men selv tror jeg venter til rundt 4 uker før terminen.
snartmammapåny Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 oj alt i uke 31-32.. må jo begynde å pakke jeg da... aner jo ikke hva jeg kan putte oppi som jeg ikke trenger på de 8 ukene.. Nei, venter nok til 4 uker før termin..
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 sto en liste man kunne printe ut fra nettsiden, har tatt den ut selv, men gidder ikke pakke ennå, har nok annet å drive med, og hvor stor er sansynligheten for at noe skjer før det nærmer seg da? Da tror jeg uansett jeg ikke er i mental stand til å få med meg baggen om så skulle skje, og da får heller noen andre dra hjem å pakke den for meg om så er:)
mamman til flere Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Da jeg var i uke 37 pga at de ville ta vannet da, men jeg var ikke moden... Så, den står pakket og klar allerede. Sist pakket jeg etter at vannet gikk... Greit det og.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 pakket den i dag. har 21 dager igjen (eller 20 nå da som mandagen egentlig er over...)
Philippa=) Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg pakket min i uke 36, går fortsatt å putter ting i kofferten=) (måtte bytte bagen ut med større koffert).......
Lulu-Jenta Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Holder på å pakke nå! Har termin 15 feb. En som har PANIKK for at han må pakke den..så det er bare å begynne!
eva luna Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Sist pakket jeg den rett før vi dro på klinikken, og det kommer jeg til å gjøre denne gangen også. Det er jo ikke sånn at med en gang riene kommer så må du dra, og at det gjør kjempevondt, ihvertfall ikke hos meg. Dessuten har jeg bruk for mange av de tingene som jeg skal ha med meg.
nr.2 i februar Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 kommer ikke til å pakke den før samme dagen som fødselen starter, men har skrevet en liste på hva jeg skal ha oppi. Bruker jo mange av tingene jeg skal ha med til daglig så..
Lykkelig! :) Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Venter nok et par- tre uker til hvertfall. Er i uke 34 nå. Men har skrevet en detaljert liste i tilfelle det er samboeren som må trå til med pakkingen sånn plutselig.
venter nr 2 i april Skrevet 30. januar 2007 #13 Skrevet 30. januar 2007 Jeg kommer til å pakke den rundt uke 31- Fødte i uke 34 forrige gang. Da var bagen pakket 2 dager før ca. Bedre å være litt tidlig ute:)
090207:) Skrevet 30. januar 2007 #14 Skrevet 30. januar 2007 Har pakket den nå, 10 dager igjen.. Ikke ferdigpakket, men en god start ihvertfall...
Skilpadden Skrevet 30. januar 2007 #15 Skrevet 30. januar 2007 Jeg er 30+4, og har akkurat begynt å kjøpe inn små-ting som jeg trenger på sykehuset, så legger det i bagen etter hvert som jeg handler, men har ikke begynt å finne frem klær og sånt enda. Det får vente noen uker til. Jeg har termin 8. april, så bagen blir vel ferdig-pakket i starten av mars. Bedre å gjøre det litt for tidlig enn at samboer må gjøre det. Da er det ikke godt å si hva jeg får med meg på sykehuset!
Annea Skrevet 30. januar 2007 #16 Skrevet 30. januar 2007 Sist pakket sambo bag'en mens jeg lå på sykehuset med registrering på magen og fødselen mye mer i gang enn det vi hadde ventet da vi dro bort for en sjekk en måned før termin. Han gjorde en helt greit jobb, så vi får se hvordan vi gjør det denne gangen
RompeRock Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har igjen akkurat 14 dager, og baggen er ikke helt ferdigpakka... Huff da; litt treig! Men jeg trenger jo fortsatt en del av de tingene jeg tenkte å ha med jo. Den står klar da; og tror samboer skal klare å pakke den ferdig, dersom det skulle bli nødvendig )
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 30. januar 2007 #18 Skrevet 30. januar 2007 Jeg skal ha keisersnitt 1 mars, og av en eller annen grunn føler jeg virkelig ikke at jeg trenger å pakke baggen denne gangen.. Jeg har termin 8 mars og få allerede en uke før termin, og trur ikke hun kommer noe før heller, (får jeg håpe). Så kommer til ordne den siste dagen før vi skal inn tenker jeg, orker ikke å pakke baggen kl 07 på morgenkvisten..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 30. januar 2007 #19 Skrevet 30. januar 2007 Jeg kommer nok til å pakke min ca 4 uker før termin.Har to barn fra før som begge er kommet noe for tidlig, så jeg regner med at sjangsen for at oxo denne melder sin ankomst litt før er ganske stor:) Greit å være forberedt:)
RompeRock Skrevet 30. januar 2007 #20 Skrevet 30. januar 2007 Nå har jeg fått litt spark i baken her, føler jeg er litt treig. Så da skal den pakkes mer ferdig den dag i dag ;o)) Litt usikker på om det har gått opp for meg, det som skal skje snart. Kanskje jeg fortrenger det? ;o)
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 30. januar 2007 #21 Skrevet 30. januar 2007 Jeg begynte for en uke eller to siden, og nå har jeg bare noen toalettsaker igjen. Enklere når en vet datoen for innleggelse, tenker at det ikke kommer til å skje noe før det allikevel. Det er jo allerede 11 dager før termin... Er det 10 uker du har igjen nå? Du kan pakke opp og ned mange ganger på den tiden! Så er du sikker på at du får med deg det du vil:)
MrsMoo Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 30. januar 2007 Hei K, var hos JM i dag og junior har lagt seg med hodet ned. Hun begynet å snakke om KS i uke 36 pga. plagene jeg har med rygg etc. Brrrrrrr det er jo bare 5 uker til! Mer og mer spennende hva de kommer til å si på RH! Du da? 3 dager igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå