Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 han er snart 8 mnd 'hørte en dunkelyd her om dagen fra sengen til gutten min, og tenkte at nå slår han tutten i sengekanten igjen, noe han ofte gjør. men da eg gikk inn til han så eg at han dreiv å dunket hodet i kanten...og i dag da eg stelte han, prøvte han å dunke hodet i kanten på stellebordet....hvorfor i all verden gjør han det? er dette normalt? er litt redd han skal dunke seg for hardt en gang...
Libido- Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Har hørt mange som sliter med det ja. Som oftes i sammenheng med at barna har fått et nei, eller skjenn. At de blir så sinte at de dunker hodet sitt i frustrasjon, eller for at man skal trøste dem. Men slik blir det jo ikke hos deg. Hva med å overse det? at du ikke gjør noe greie ut av det. Se om han stopper? Jeg vet ærlig talt ikke, har ingen erfaring. Men du har vel sånn myk kant rundt sengen?
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Hehe...... Det lager sikkert gøy lyd! =) Disse små er rare... Finner på alt mulig rart! En dag så dunker han seg vel litt for hardt, slik at det gjør litt vondt... Da gir han seg nok med å dunke hodet og finner på noe annet morsomt
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 takk for svar=) han hadde ikke fått noe sjenn nei...var bare helt plutselig utav det blå...da han lå i senga, så ga eg han bare tutten,strøyk han på hodet, gikk ut, og han sovna...på stellebordet spørte eg han hva han fant på, og da så han bare på meg og gliste...heheeh rare babyen min=)
*toppris* Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 kan tenke meg at han tenker at oj, når eg gjør sånn kjenner eg det trykker litt i skallen;) artig lyd;) hehe... kan jo være en metode han har funnet for å få oppmerksomhet da:) hehe.. luringen;) min gutt dunker ikke, men graver seg ned mellom puppen og armen han ligger på for å å se om eg reagerer, da kommer det et stooort smil, pga han skal egentlig spise da men vil heller "leke".. hehe.. holder på helt til eg sier noe.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå