cowgirl_in_katmandu Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 har nettopp hatt en helg utav en annen verden..plutselig var separasjon et faktum her i gården... jeg er helt i villrede...lang historie kort,ting har vært vanskelig en tid,mannen min er syk,og har vært bortreist i et halvt år.. jeg lurer sånn på om noen kan se hva som kommer til å skje fremover? finner vi ut av dette her?er det panikken som råder over han?eller skal jeg bare riste det av meg å komme meg videre på egen hånd? vil jeg få barn?(har ei datter fra før) med mannen min eller vil det komme en annen mann inn i livet mitt? jeg er født 160778 mannen 161273 tusen takk for at dere tar dere tiden til meg!!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hei du, jeg merker umiddelbart mye stress på deg, det er som om du ikke rekker å puste, den følelsen får jeg. Kanskje du skulle stoppe opp litt å ta vare på deg selv ? Jeg ser ingen graviditet på deg nå nei, men det kan være stresset som blokker meg fra å se noe annet hos deg. Håper det går bra med deg, lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå