Gå til innhold

el tester fra billigtester. anyone??

Anbefalte innlegg

Hvorfor i pokker får jeg alltid en meget godt synlig strek på disse??

det er så sinnsykt nesten at test streken er like sterke som kontrollstreken.

vært sånn i to uker nå (ikke brukt de før)

hvordan i pokker skal jeg kunne se når jeg har el?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8003261-el-tester-fra-billigtester-anyone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også begynt å bruke de testene...er litt usikker på hvor godt svar man får av disse testene.... Teststrekene blir nesten like sterke som kontrollstreken. Tenk om det ikke synes når man har EL?

Kjøpte graviditetstest fra samme sted, og da fikk jeg ikke klart svar selv om jeg var gravid (den endte med MA så derfor er det på'n igjen...).

hei

Jeg fikk nesten like sterk strek som kontrollstreken på disse når jeg hadde mensen jeg.. Og da kan jeg umulig ha eggløsning.. Men cb digital slo ikke ut før dag 14 i syklusen.. så jeg anbefaler deg å prøve disse istedet:-)

ÅH NEI!.jeg som akkuratt har investert i 3 måneder el tester fra de. Har alle skikkelig dårlig erfaring med de da? Har liksom ikke lyst å bomme på EL...da blir det vel de dyre cb testene da...men bra at jeg så denne tråden så jeg ble klar over det.takk jenter ;-)

Annonse

Leste nettopp noe lurt:-)

Mulig du alllerede vet det da, men det funka for meg:

Test på ettermiddagen, da er ikke urinen så konsentrert og teststreken vil ikke synes så godt de dagene eggløsning ikke er på vei. Det finnes jo litt av hormonet i urinen hele tiden, og i morgenurinen vil det da kunne slå ut som litt kraftig siden det er lenge siden du har fått i deg drikke.

Takk for tipset.

Har allerede prøvd det jeg da..

Testet både morgen og kveld, og strekene er like tydelige hele tiden..

Selv om jeg på ettermiddagen kanskje har drukket kaffe OG vært pådo en halvtime før jeg tar testen.

Får ikke endret resultatet..

Men kom til å tenke på noe..

Hormoner er jo rimelig relativt, kommer ann på hvordan man er bygget opp.

Kanskje dette gjelder lh hormonet og? at noen av oss kanskje har mere av dette naturlig i kroppen?

Da burde vi jo egentlig se det tydelig uansett, når disse el testene blir pos.

Da burde jo strekene bli kjempetydelige?

kanskje jeg tenker feil her, er ingen lege. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...