oktoberjentene;) Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har de igjen Quinny freestyle xl som annonsert??? Har ringt i hele dag,men de tar ikke telefonen.... bor ganske langt unna =O)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Tror de hadde den inne da jeg var der 22 januar (men da jeg hentet min vogn to dager etter var det allerede ganske utplukket). Og nå - over en uke senere - så er det vel lite sansynlig at de har flere igjen. Du burde nok prøve å ringe igjen ja.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har prøvd å ringe dem tildligere og det er ikke ofte de tar telefonen. Jeg sendte dem mail istedenfor, syns å huske at svaret da kom rimelig raskt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Ja, jeg har nettopp vært og kjøpt et stykk quinny freestyle xl med dreamibag og hele pakka. Bra pris og fornøyd.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Den er ikke på lager, må bestilles... Det er letter å heller dra innom der... Litt kaos for tiden! Men gjør det iløpet av uka, for det tilbudet varer til og med lørdag!
oktoberjentene;) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2007 Nå har jeg vært innom.. den måtte bestilles, men til samme pris selvfølgelig... nå leser jeg om så mange som er missfornøyd med den.. hjelp..
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 du har vært innom der i dag ja..=) jobbet vel da du var der da kansje.. tihi.. tja mange som er veldig fornøyd og mange som er veldig missfornøyd. mange som mener det er en vinglete vogn da.. den egner seg uansett best til by bruk.. ikke skog og mark. noen syntes den blir fort liten. at sportsdelen ikke holder så lenge. men det er så forskjellige meninger da. uansett den var nå best i test, men alle trenger ikke like den for det men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå