Gå til innhold

Barnas hus på Alnabru...noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de igjen Quinny freestyle xl som annonsert???

Har ringt i hele dag,men de tar ikke telefonen.... bor ganske langt unna =O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de hadde den inne da jeg var der 22 januar (men da jeg hentet min vogn to dager etter var det allerede ganske utplukket). Og nå - over en uke senere - så er det vel lite sansynlig at de har flere igjen. Du burde nok prøve å ringe igjen ja.

Skrevet

Jeg har prøvd å ringe dem tildligere og det er ikke ofte de tar telefonen. Jeg sendte dem mail istedenfor, syns å huske at svaret da kom rimelig raskt.

Skrevet

Ja, jeg har nettopp vært og kjøpt et stykk quinny freestyle xl med dreamibag og hele pakka. Bra pris og fornøyd.

Skrevet

Ja, jeg var der idag og de hadde den.

Skrevet

Den er ikke på lager, må bestilles... Det er letter å heller dra innom der... Litt kaos for tiden! Men gjør det iløpet av uka, for det tilbudet varer til og med lørdag!

Skrevet

Nå har jeg vært innom.. den måtte bestilles, men til samme pris selvfølgelig... nå leser jeg om så mange som er missfornøyd med den.. hjelp..

Skrevet

du har vært innom der i dag ja..=) jobbet vel da du var der da kansje.. tihi.. tja mange som er veldig fornøyd og mange som er veldig missfornøyd. mange som mener det er en vinglete vogn da.. den egner seg uansett best til by bruk.. ikke skog og mark. noen syntes den blir fort liten. at sportsdelen ikke holder så lenge. men det er så forskjellige meninger da. uansett den var nå best i test, men alle trenger ikke like den for det men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...