Gå til innhold

Noen med tidlig bekkenløsning???

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg er 3. gangsfødende og er KUN 11+ uker på vei og har allerede fått smaken av bekkenløsning :-S hadde det sist svangerskap også.. noen som vet om noen plass der det er svømming el lignende for de med bekkenløsning i Askøy/Bergen-området???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8003218-noen-med-tidlig-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,eg fekk det veldig tidlig denne gangen.Var bare 4.mnd på vei, kunne ikkje tru det va mulig.. Det kom så brått på, ei natt eg var på jobb. Klarte hverken gå eller stå normalt. Heldigvis var det krykker å rullestoler på huset som eg kunne låne frem til morningen. :) Nå har eg 8 uker igjen.

Hei! JA!!! Jeg er 14 uker på vei og førstegangsfødende. Jeg har problemer med å fungere på jobb, og vurderer ulike tiltak. Men det er ikke lett å kaste inn håndkledet og si at man er for syk (når man egentlig føler seg frisk)!?!? men Vannkanten på Vestkanten har jo sånt terapibasseng, men behagelig varme. Tror de også har vanngym (usikker på om det er tilpasset gravide/bekkenløsning). Jeg tenkte å gå litt der, men det er jo litt dyrt da. Jeg tror det er 100 kr gangen. har angst for at jeg bare skal bli verre og ikke klare å stå eller gå til slutt. Ganske depressivt å tenke på egentlig. Vil jo vere så frisk at jeg kan ta godt vare på babyen når den kommer!!!!!!! huff- vanskelig dette synes jeg. Hvilke behandlinger hadde du då du var gravid sist?

Da jeg var gravid med bekkenløsning sist, så fikk jeg en gang med fysioterapeut for å konstantere at d virkelig var det, også fikk jeg henvisning fra legen til bassengtrenning for kvinner med bekkenløsningsplager... så håper på noe slik nå også...

Jeg føler det også litt slik at jeg er jo for lite gravid for at jeg skal bli "syk" og får dåelig samvittighet, har vært sykmeldt lenge nå pga av ting relatert til annet enn svangerskapet også ble jeg jo gravid og da ble jeg sykmeldt for svangerskapskvalme og nå har jeg fått bekkenløsning...KJIIIPE GREIER!!!!!

Men håper på løsninger da:-)

MVH

sist jeg var gravid fikk jeg påvist bekkenløsning i uke 12! Jeg gikk til akupressur og det hjalp masse! Men endte likevel opp med krykker for å avlaste. Nå er jeg i 9.uke og har begynt å grue meg, redd for at det skal komme tilbake... Lykke til;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...