selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 ...brystvortene i hele verden hvis knøttemor skal fortsette å henge sånn på puppen..... ... noen som har lengre enn meg kanskje? Tror ikke det nei!
Tiddelidu Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er nok ikke så langt unna. Minsten bruker meg som sugerør, og brystvortene ser likedann ut. Også suger`n seg fast og kaster seg bakover. Nice!
*toppris* Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 samme teknikk her du.. suger seg fast og kaster seg bakover med puppen i kjeftn... hehe... holder på helt til spruten står av seg selv til tider, hehe.. han er lat! det har han ikke fra meg ivertfall.. hehe
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2007 Gubben mener det kan være praktisk... slipper bikini, bare å knytte brystvortene bak nakken
*1D* Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Hehe...grisegutten:) Min er lei seg for at de er bortlånt på (nesten) ubestemt tid han........ lurer litt på hva han får for det lissom;)
selfangerkjerringa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2007 Oj.. det hadde jeg helt glemt hvordan var gitt... puppene er liksom ikke helt til voksenbruk en periode framover nei Husker fortsatt første gangen jeg var på byen etter jeg slutta å amme sist - det var helt snodig, ble faktisk plystra på av to brannmenn som kjørte forbi på gata hihi.... gjett om det var rart å gå fra å være melkeku med bikinitopp-brystvorter til å være sexy mama med utringning og på-plystrings-potensiale!!!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Haha, godt å høre det ikke bare er meg!!! Tror jeg kan melde meg inn i denne klubben;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå