Gå til innhold

Jeg får de lengste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...brystvortene i hele verden hvis knøttemor skal fortsette å henge sånn på puppen.....

... noen som har lengre enn meg kanskje? Tror ikke det nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ikke så langt unna. Minsten bruker meg som sugerør, og brystvortene ser likedann ut. Også suger`n seg fast og kaster seg bakover. Nice!

Skrevet

samme teknikk her du.. suger seg fast og kaster seg bakover med puppen i kjeftn... hehe... holder på helt til spruten står av seg selv til tider, hehe.. han er lat! det har han ikke fra meg ivertfall.. hehe

Skrevet

Gubben mener det kan være praktisk... slipper bikini, bare å knytte brystvortene bak nakken :D

Skrevet

Hehe...grisegutten:)

Min er lei seg for at de er bortlånt på (nesten) ubestemt tid han........ lurer litt på hva han får for det lissom;)

Skrevet

Oj.. det hadde jeg helt glemt hvordan var gitt... puppene er liksom ikke helt til voksenbruk en periode framover nei :(

Husker fortsatt første gangen jeg var på byen etter jeg slutta å amme sist - det var helt snodig, ble faktisk plystra på av to brannmenn som kjørte forbi på gata :) hihi.... gjett om det var rart å gå fra å være melkeku med bikinitopp-brystvorter til å være sexy mama med utringning og på-plystrings-potensiale!!!

Skrevet

Haha, godt å høre det ikke bare er meg!!!

Tror jeg kan melde meg inn i denne klubben;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...