Lulu-Jenta Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har drøyet d lenge nå!! Er 38 uker i morra, synes d er litt vanskelig Selv om jeg har fått papir med info.fra Jordmor.. Kansje noen kan komme med tips og råd som jeg ikke har hørt før??? Klem fra
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Imsdal vannflaske med tut. Praktisk både under fødsel og på barsel.. Mesoft gasskluter for nyfødte rumper. Myke uparfymert, fåes på apotek Alcosanal for hemorider, som mange får etter fødsel. Smertestillende for etterriene. En topp med god åpning for å få lett tilgang til puppene. Gjerne en me knapper, glidelås er upraktisk mht amming/babyen.. Skrubbhanske for første dusjen.. deilig!
Lulu-Jenta Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Det var gode tips det TakkTakk
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Lypsyl! Hadde ikke det sist, og det angret jeg på. Tykke sokker, jeg frøys i hvertfall skikkelig på beina under fødselen. Skjørt - for å slippe "pampersrumpe" i dagene etterpå. Ikke særlig små de bleiene en får. Da slipper du også å ha noe som presser, kan bli ganske sår der nede. Noe å spise på, gjerne salt.. Ble veldig kvalm under fødselen, husker jeg.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Brystkrem og ammeskjell. slipperser, bind til hjem reisen, store truser,
fiona71*2pp Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Ahh, skjørt... det va smart. Har tenkt på di søe bleie rompen man event må gå me der oppe.. ) Gud, den bagen min blir no større og større no... )
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Beroligende massasjeolje fra apoteket ? Det har mannen i huset massert sliten rygg med i de siste mnd, og den skal være med under fødselen. Lukter himmelsk, og føles veldig avslappende å bli massert på skuldre, nakke, rygg og panne (jepp!).
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 - Helsekort - Energidrikk, snop og frukt - Kamera(er) + lader(e) - Håndkrem - God krem til ansikt og kropp - Mitt første album? - Varmeflaske til etterrier - Ammeinnlegg i ull - Sminke?
Bellen^2 Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Ta med noen store komfortable tøfler eller joggesko. Jeg hovnet SKIKKELIG opp i bena etter fødselen. Jeg synes også det var greit med skirvesaker så jeg fikk skrevet ned alle spørsmålene jeg hadde til JM, ammetåke kom ganske kjapt for å si det sånn og som førstegangsfødende var det en del jeg lurte på. Lykke til!
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Litt teit men- Jeg skal ha med eget toalettpapir! Det de har på sykehuset er jo som sandpapir- og den dusjegreia er jo litt ekkel synes jeg......
Oi ..! Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Hårklype / stor spenne til å holde genseren oppe med når du skal amme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå