Gå til innhold

Urin eller fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pådratt meg en stygg hoste, og dessverre har det medført noen dråper i trusa rett som det er. Synes det er helt forferdelig, men overlever med Tena. Kniper som en gal, og det pleier å hjelpe etter noen dager. Men nå i kveld og i går litt også kom det plutselig så mye. I går var det akkurat som jeg tisset på meg. Det bare rant ut. I kveld merket jeg ingenting til noe slikt, men da jeg skulle på do var jeg helt bløt, til og med gjennom buksa. Det lukter ikke urin, heller litt søtlig, og når jeg tok en finger for å kjenne inn i sjeden var den våt, som av vann. Nå ble jeg litt bekymret, ja. Kan det være at jeg har begynt å lekke fostervann? Hva betyr det og hva bør jeg foreta meg hvis det er det?

Uff. Er ikke spesielt bekymret av natur, men dette er litt ekkelt. Håper noen kan svare meg, og tilgi meg ekle detaljer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i tvil, så prat med lege eller jordmor. De kan gi deg et bedre og sikrere svar en noen her inne. Da får du det ut av verden :) lykke til!

Skrevet

hvis vannet er gått, skal man kontakte fødeavd. da kan det bli infeksjon, hvis det er åpent rett inn.

urinlekkasje kan også skje uten at man merker det omtrent, får ikke ordentlig følelsesevne der nede litt uti svangerskapet.

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men du MÅ ringe føden med engang!! Leste i fødselsboken om at fostervann lukter søtt, og det er ikke bra at det går for tidlig! På føden sjekker de om det er fostervann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...