Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Noen som har det liggende, og vil selge til meg? Helt umulig å få tak i, bestilte for 8 mnd siden, og har fortsatt ikke fått det...
Murmeline Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hm, gå og banke opp damen i butikken for deg... Jeg har maxi-cosi/quinny-adaptere liggende, men de kan kanskje ikke brukes?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 He-he, da tror jeg du må til Kina eller noe sånt... Har prøvd flere forhandlere, men det er visst laaaaaaaaaang ventetid på å få dem til Norge.. Tror ikke Quinny-adapterne passer vogna vår.
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har adapter til Mutsy, men bruker dem jo selv... ;-) Ja, leveringstiden var lang... Vi bestilte dem på Babyshop tidlig i september og fikk dem i desember. Jeg kan bare si lykke til! ;-)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 Er det sant? Hmmm, vi bestilte i en annen barneutstyrbutikk, bestilte vel tidlig i juni... Men jeg ringte flere ganger til Babyshop, uten at de hadde fått inn. Jeg bestilte riktignok ikke derfra, fordi de sa at de fikk adapterne fra samme leverandør som der jeg hadde bestilt... Hva kostet de da du kjøpte? Jeg vet ikke om det er verdt å kjøpe det nå, vesla er fire mnd.
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Husker ikke helt, men det var ikke så mye. Ett par-tre hundre kroner.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2007 Nå har jeg ringt Babyshop (igjen), men de venter fortsatt på en levering. Den har bare blitt utsatt og utsatt, så hun ante ikke når de fikk inn adaptere. Skulle ringe meg når de kommer, så jeg håper bare det skjer i løpet av kort tid. Har ikke planer om å bruke Maxi Cosi setet til snuppa er året...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå